تبیان، دستیار زندگی
شهرک نشینان صهیونیست که با غصب فلسطین در آن ساکن شده اند در موضعی تجاوزگرانه ادعا دارند پخش 5 بار اذان در روز و به ویژه اذان صبح برای آنها آزاردهنده هست
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مشکل صهیونیست ها با صدای اذان

اذان

رژیم صهیونیستی در فاز جدیدی از توسعه طلبی نژادپرستانه بر تشکیلات خودگردان فلسطین فشار می آورد تا صدای اذان مساجد در کرانه باختری را کم کند تا شهرک نشینان صهیونیست آزار نبینند!

به گزارش خبرگزاری یونایتدپرس اینترنشنال، شهرک نشینان صهیونیستی که به صورت غصبی وارد سرزمین فلسطین شده اند اخیرا در راستای توسعه طلبی رژیم خود به صدای اذان در کرانه باختری اعتراض کرده اند.

بر این اساس، نیروهای وابسته به ارتش رژیم صهیونیستی به ریاست سرتیپ "یواف مردخای" بر وزرای تشکیلات خودگردان و علمای دینی کرانه باختری فشار آورده اند که با توجه به این اعتراضات از بلندی صدای اذان پخش شده بکاهند.

"یتسحاق شدمی" رئیس کمیته شهرک نشینان صهیونیست غاصب در اظهاراتی توسعه طلبانه تاکید کرد: این تقاضا از تشکیلات خودگردان گام مهمی است و ما از چندی پیش بر ضرورت آن تاکید داشته ایم.

خاطر نشان می شود، شهرک نشینان صهیونیست که با غصب فلسطین در آن ساکن شده اند در موضعی تجاوزگرانه ادعا دارند پخش 5 بار اذان در روز و به ویژه اذان صبح برای آنها "آزاردهنده" هست.

منبع:عصر ایران

تنظیم:س.آقازاده