تبیان، دستیار زندگی
دبیر فدراسیون پینگ پنگ پس از مسابقات آزاد اسلوونی گفت: درخشش "نوشاد عالمیان" در رقابت‌های بین‌المللی اسلوونی....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

عالمیان پدیده پینگ پنگ ایران

عالمیان پدیده پینگ پنگ ایران

دبیر فدراسیون پینگ پنگ پس از مسابقات آزاد اسلوونی گفت: درخشش "نوشاد عالمیان" در رقابت‌های بین‌المللی اسلوونی، توجه بسیاری از قهرمانان را جلب كرد.

مهرداد قارداشی در گفتگو با ایسنا، درباره عملكرد تیم ایران در این رقابت‌ها اظهار كرد: در مجموع، تیم كارنامه قابل قبولی ارائه داد. نسبت به سال‌های گذشته، درخشش برخی از بازیكنان بیش از حد انتظار بود، معتقدم باید ذهنیت‌ها را تغییر دهیم چرا كه باخت مقدمه پیروزی است. همیشه انتظار كسب نتیجه از نگرانی‌ها و دغدغه‌های فدراسیون و تیم‌هاست.

وی با اشاره به اینكه مسابقات از سطح بالایی برخوردار بود، گفت: این مسابقات در تقویم جهانی تاثیر بسیاری در رنكینگ داشت، از طرفی حضور همه قهرمانان بزرگ موجب شد تا مسابقات از سطح كیفی بالایی برخوردار باشد. در این رقابت‌ها تیم‌های صاحب نام و قدرتمند از 41 كشور حضور داشتند.

عالمیان پدیده پینگ پنگ ایران

دبیر فدراسیون پینگ پنگ ادامه داد: حضور كشورها به دلیل عدم محدودیت در تعداد نفرات شركت كننده قابل توجه بود كه از بین این 41 كشور تنها امارات به لحاظ سطح كیفی رنكینگ از ما پایین‌تر بود.

وی نوشاد عالمیان را پدیده پینگ پنگ ایران قلمداد كرد و گفت: نوشاد فقط 16 سال دارد و پنج سال دیگر نیز می‌تواند در رده امید شركت كند. معتقدم اگر با همین سرعت پیشرفت كند می‌تواند قهرمان شود. آینده روشنی دارد، البته مشروط به اینكه خودش بخواهد و فدراسیون، سازمان تربیت بدنی و كمیته ملی المپیك از او حمایت كنند و دچار حاشیه نشود.

مهرداد قارداشی درپایان گفت: كارشناسان نوشاد عالمیان را یك استثنا در تاریخ پنگ پنگ ایران می‌دانند كه اگر فریب پیشرفت‌هایش را نخورد و مغرور نشود می‌تواند عناوین بسیاری را برای كشور كسب كند. نتایج نوشاد بسیار رضایت‌بخش بود و شاید اگر در یك هشتم نهایی می‌توانست حریف فرانسوی خود را شكست بدهد، قهرمان مسابقات جهانی اسلوونی می‌شد.