تبیان، دستیار زندگی
مراسم چهارمین سالگرد تأسیس مؤسسه تبیان در تاریخ دوشنبه 28/6/84 در محل تالار مهر حوزه هنری برگزار شد. در این مراسم که به همت روابط عمومی مؤسسه تبیان برگزار شده بود مدیرعامل تبیان، معاونتها، مدیران و کارکنان مؤسسه حضور داشتند...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جشن تولد تبیان با حضور مدیران و کارکنان


مراسم چهارمین سالگرد تأسیس مؤسسه تبیان در تاریخ دوشنبه 28/6/84 در محل تالار مهر حوزه هنری برگزار شد.

در این مراسم که به همت روابط عمومی مؤسسه تبیان برگزار شده بود مدیرعامل تبیان، معاونتها، مدیران و کارکنان مؤسسه حضور داشتند.

در ابتدای مراسم پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، دعای فرج پخش گردید و سپس تیزر بازدید جناب آقای خاتمی (رئیس جمهور وقت) از مؤسسه به نمایش درآمد و در ادامه این مراسم جناب آقای دکتر طالب پور مدیرعامل مؤسسه تبیان به ایراد سخنانی پرداختند و ضمن تبریک سالگرد تأسیس مؤسسه به بیان چگونگی تأسیس و شکل گیری مؤسسه تبیان پرداختند و با اهدای لوح یادبود و هدیه ای از جناب آقای مهندس مجردی قائم مقام تبیان تقدیر به عمل آوردند.

سپس از معاونتها و مدیران مؤسسه تبیان و کارمندان نمونه هر بخش تقدیر به عمل آمد.

نکته جالب توجه این مراسم تهیه کیکی بود که آرم مؤسسه تبیان بر روی آن به شکل جالبی طراحی شده بود و در گوشه و کنار آن میلاد موعود تبریک گفته شده بود در میان برنامه کیک تبیان توسط مدیرعامل آقای دکتر طالب پور و مهندس مجردی (قائم مقام و عضو هئیت مدیره) و مهندس اسماعیلی (معاونت مالتی مدیا و عضو هئیت مدیره تبیان) بریده شد که به شدت مورد تشویق حاضرین قرار گرفتند.

پخش سرود و اجرای کلیپی در مورد امام زمان(عج) که کار و با صدای یکی از همکاران در مؤسسه بود به همراه قرائت قطعه ی متن طنز و انجام قرعه کشی با 12 جایزه متنوع طنز و نفیس فهرست اصلی برنامه های جشن 4 سالگی تأسیس مؤسسه تبیان و جشن موعود بود.

فرارسیدن عید نیمه شعبان و میمنت این ایام بزرگ سبب شده بود تا جشن داخلی مؤسسه در این روز فرخنده برگزار شود.

در این برنامه جمعی از مدیران و همکاران سابق تبیان که در رشد مؤسسه زحمات ارزنده ای را متحمل شده بودند بنا بر دعوتی که صورت گرفته بود حضور داشتند و به رسم یادبود لوح تقدیری به آنها اهداء شد.

در این برنامه عزیزانی هم غایب بودند که جای آنها خالی بود.

در اواخر جشن 3 نفر از زحمتکش ترین افراد مؤسسه که در نگهبانی و خدمات زحمات فراوانی کشیده اند و از همه مسن تر بودند تقدیر شده و به رسم یادبود هدیه ای از سوی مدیرعامل به آنها اهداء گردید.

مراسم با گرفتن عکس یادگاری مدیران و کارکنان مؤسسه پایان یافت.

روابط عمومی تبیان