تبیان، دستیار زندگی
مدیركل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه‌ آموزش‌های تخصصی معاونت پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی از تاسیس پایگاه اینترنتی آموزه‌ دین (www.amooze.ir) و آغاز به كار آن خبر داد....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تاسیس پایگاه اینترنتی آموزه‌ دین

سایت آموزه دین

مدیركل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه‌ آموزش‌های تخصصی معاونت پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی از تاسیس پایگاه اینترنتی آموزه‌ دین (www.amooze.ir) و آغاز به كار آن خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، حجت الاسلام علی دارابی با اعلام این خبر، گفت:در راستای اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری، مبنی بر بهره‌مندی از فن‌آوری و تازه‌های جهان ارتباطات، دفتر برنامه‌ریزی و توسعه ‌آموزش‌های تخصصی، اقدام به راه‌اندازی پایگاه اینترنتی آموزه‌ دین كرده است.

وی افزود: این پایگاه اطلاع‌رسانی، در حقیقت ظرفیتی است؛ برای پاسخ‌گویی به نیازهای آموزشی گروه‌های هدف كه شامل روحانیون مستقر و هجرت، مبلغان و مبلغات، ائمه‌ جماعات مساجد، مدارس و دستگاه‌های دولتی، معلمان حوزه‌ دین و مداحان و روسای تشكل‌های دینی است.

دارابی همچنین تاكید كرد:روزآمدی آموزش‌های تخصصی در به كارگیری فناوری نوین پایگاه اینترنتی آموزه دین، به منظور تحقق راهبردهای سازمان تبلیغات اسلامی و افزایش امكان دستیابی آحاد جامعه به آموزه‌های دینی و تبلیغ دین، خصوصاً گروه‌های مخاطب، می‌تواند نقشی محوری داشته باشد.

تنظیم: هومن بهلولی