تبیان، دستیار زندگی
دولتی‌ها چرا امر به معروف و نهی از منکر را از خودشان شروع نمی‌کنند؟
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آیت‌الله مکارم‌‌‌‌شیرازی:

دولتی‌ها چرا امر به معروف و نهی از منکر را از خودشان شروع نمی‌کنند؟

بخش سیاسی- آیت الله ناصر مکارم شیرازی در جمع زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی در صحن جامع رضوی با انتقاد از اجرا نشدن ماده هشتم قانون اساسی، اظهار داشت: 30 سال است که ماده هشتم قانون اساسی که امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است، اجرا نشده است.

آیت‌الله مکارم‌‌‌‌شیرازی

این مرجع عالیقدر افزود: اخیرا یک فوریت این طرح در مجلس شورای اسلامی تصویب شده که در آن قرار است در آینده ای نزدیک سازمان امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تشکیل شود.

آیت الله مکارم شیرازی با تاکید بر ترویج امر به معروف در ایران اسلامی تصریح کرد: دولت باید یک بیانیه مبنی بر رعایت حجاب از سوی بانوان به ادارات بفرستد تا بانوان شاغل رعایت حجاب شرعی را داشته باشند و اگر حجاب را رعایت نکنند در مزایای آینده آنان موثر باشد.

وی گفت: چرا دولتی ها امر به معروف و نهی از منکر را از خودشان شروع نمی کنند.وی ادامه داد: ادارات به خانم های محجبه که مراجعه کننده هستند و همچنین کاسب های بازار به بانوان محجبه در کارهایشان اولویت بدهند.

آیت الله مکارم شیرازی با بیان این که مسئله امر به معروف و نهی از منکر راهکارهای بسیار خوبی دارد، گفت: در کتاب های درسی در سطوح مختلف این مسئله نوشته شود.

منبع: خبرآنلاین

تنظیم برای تبیان: عطاالله باباپور