تبیان، دستیار زندگی
موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت خبرنگار شهید صارمی که به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است، با صدور اطلاعیه‌ای این روز را به همه اصحاب رسانه و ارباب خبر و به ویژه دست‌اندکاران عرصه خبررسانی فرهنگ دینی در سراسر کشور تبریک گفت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تبریک روز خبرنگار

روز خبرنگار

موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت خبرنگار شهید صارمی که به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است، با صدور اطلاعیه‌ای این روز را به همه اصحاب رسانه و ارباب خبر و به ویژه دست‌اندکاران عرصه خبررسانی فرهنگ دینی در سراسر کشور تبریک گفت.

در این اطلاعیه آمده است:

بار دیگر 17 مرداد فرا رسید و برای لحظه ای خبرنگاران را به مکث و سکوت واداشت. این قشر جامعه که به لحاظ نوع کار و فعالیت خود، غالب اوقات دیدگانی موشکاف و تیزبین و ذهنهایی تحلیلگر و تفسیرگر دارند و به همین دلیل چهره های آنان قیافه هایی پرسشگر و جستجوگر به خود می گیرد، فقط یکبار در سال، لبخندِ حاکی از آرامش و فراغت از دغدغه های کاری بر لبانشان جاری می شود و نقش شادی بر چهره ی آنها می زند و آن، 17 مرداد، روز خبرنگار است.

این روز، یادآور حماسه آفرینیهای آنهایی است که بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح دادند و با خون خود بر برگه های اعلام نوشتند. یاد و خاطره ی شهیدان خبرنگار را گرامی می داریم.

روز خبرنگار را به همه ی خبرنگاران و فعالان حوزه ی خبر و رسانه تبریک می گویم و برای یکایک آن عزیزان آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

تحولی که امروز در عرصه ی رسانه در کشور ما در حال وقوع است، نقطه ی عطف بسیار مهم و بی سابقه ای است که به همت دست اندر کاران و فعالان بخش در چند سال اخیر محقق شده است و مطمئنا این سالها در تاریخ و تمدن ایرانِ بزرگ به ثبت خواهد رسید.

ایران اسلامی ایستاد؛ علی رغم تمامی حملات پی در پی به او. ایستاد، با جوانانی که خون خود را در راه حقیقت فدا کردند.

بار دیگر روز خبرنگار را تبریک می گویم و با بهترین آرزوها امیدوارم که برای همیشه، اندیشه مان از نفوذ پلیدیها و افکار منحرف کننده و منفی پاک بماند.

روابط عمومی موسسه تبیان

تنظیم: هومن بهلولی