تبیان، دستیار زندگی
نمونه «مركز فرهنگی دیجیتال قرآنی» برای اولین بار در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن كریم راه‌اندازی شده و در معرض دید عموم علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

راه‌اندازی مركز دیجیتال قرآنی در هجدهمین نمایشگاه قرآن

حضور 91 غرفه در نشر الكترونیك نمایشگاه

نمونه «مركز فرهنگی دیجیتال قرآنی» برای اولین بار در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن كریم راه‌اندازی شده و در معرض دید عموم علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن كریم مطابق رسم هر ساله مصادف با ایام پر خیر و بركت ماه میهمانی خدا در مصلای امام خمینی(ره ) برگزار می‌شود و «مركز فرهنگی دیجیتال قرآنی» كه به عنوان یكی از اعضای جدید این حركت آسمانی به جمع میزبانان علاقه‌مندان به قرآن و عترت نبوی پیوسته است.

بدین منظور علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از غرفه نمونه مركز فرهنگی دیجیتال قرآن به بخش IT در نمایشگاه قرآن مراجعه كنند.

«مركز فرهنگی دیجیتال قرآنی» به منظور عرضه محصولات قرآنی تولید شده در داخل كشور مثل نرم‌افزارهای چندرسانه‌ای قرآنی، معرفی وبگاه‌های قرانی و نرم‌افزارهای آموزش قرآن به كودكان و نوجوانان و در نهایت در بخش فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال با موضوعات قرآنی حضور دارد.

یادآور می‌شود، هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن‌كریم از 17 مرداد تا 12 شهریور، برابر با 27 شعبان تا 23 رمضان از ساعت 17 تا 24 در مصلای امام خمینی(ره) تهران آماده بازدید علاقه‌مندان است.

تنظیم: هومن بهلولی