تبیان، دستیار زندگی
خبرگزاری دانشجویان ایران- تهران سرویس ورزشی- قهرمانی علیرغم گفته های مسوولان مبنی بر آماده سازی ورزشگاه صد هزار نفری آزادی تهران در اواخر اردیبهشت ماه سال آینده؛ علی کاظمی، دبیر سازمان لیگ بر انجام دور برگشت دیدار تیم های است...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

علی کاظمی، دبیر سازمان لیگ:

دیدار برگشت تیم های استقلال – پرسپولیس در تهران برگزار می شود.

خبرگزاری دانشجویان ایران- تهران

سرویس ورزشی- قهرمانی

علیرغم گفته های مسوولان مبنی بر آماده سازی ورزشگاه صد هزار نفری آزادی تهران در اواخر اردیبهشت ماه سال آینده؛ علی کاظمی، دبیر سازمان لیگ بر انجام دور برگشت دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس در تهران تاکید کرد.

علی کاظمی در گفت و گو با خبر گزاری دانشجویان ایران( ایسنا) افزود: بر طبق پیش بینی های انجام گرفته به احتمال زیاد تا زمان برگزاری دور برگشت دیدار دو تیم استقلال- پیروزی، استادیوم آزادی به بهره بردای خواهد رسید، ولی اگر چنین نشد، طی رایزنی های که با مدیران باشگاه های فوتبال انجام می شود، سعی خواهیم کرد حداقل ، چمن ورزشگاه آزادی را به مرحله بهره برداری برسانیم.

دبیر سازمان لیگ تصریح کرد : هدف و تلاش سازمان لیگ برای برگزاری دیدار برگشت بازی استقلال و پرسپولیس در تهران بنا شده است و بر این اساس در صورت مهیا بودن شرایط ، این امرعلنی خواهد گردید.

وی همچنین با اشاره به میزبانی مطلوب تبریز در بازی رفت و دو تیم استقلال و پیروزی اظهار داشت : تبریز با تمام امکانات محدود ورزشی ، توانست میزبان خوب و ایده آل باشد ، که در این راستا تلاش هیأت فوتبال استان، اداره کل تربیت بدنی، نیروهای انتظامی و امنیتی استان قابل تقدیر می باشد.

کاظمی در پایان از تماشاگران تبریزی نیز به دلیل ارائه بالاترین سبک تماشاگر بودن تقدیر و تشکر کرد ، خونسردی مردم و جو آرام و مطمئن تبریز در بعد از بازی را ستود.