تبیان، دستیار زندگی
هافبک تیم فوتبال استیل آذین با بیان اینکه مشکلی برای حضور در تیم ملی نداشته گفت: امیدوارم قطبی شجاعت داشته باشد و دلیل دعوت نشدنم را اعلام کند ........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قطبی شجاعت پاسخگویی داشته باشد

کریمی و قطبی

هافبک تیم فوتبال استیل آذین با بیان اینکه مشکلی برای حضور در تیم ملی نداشته گفت: امیدوارم قطبی شجاعت داشته باشد و دلیل دعوت نشدنم را اعلام کند.

به نقل از مهر، علی کریمی در پایان دیدار تیم‌های فوتبال استیل آذین و نفت تهران در جمع خبرنگاران گفت: هیچ مشکلی برای حضور در اردوی تیم ملی نداشتم اما در نهایت این کادرفنی تیم ملی است که در مورد دعوت کردن یک بازیکن تصمیم گیری می‌کند.

وی در پاسخ به این سئوال که "فکر می‌‎کنید حاشیه‌های پس از اردوی اتریش و یا مصاحبه‌های اخیر دلیل دعوت نشدن شما به تیم ملی بوده است؟"، تاکید کرد: آن اتفاقات گذشته است اما در مورد دعوت نکردن من به تیم ملی سرمربی تیم ملی تصمیم گرفته است و امیدوارم شجاعت آن را داشته باشد که دلایل دعوت نشدن من به تیم ملی را بیان کند.

علی کریمی

هافبک تیم فوتبال استیل آذین همچنین در مورد اینکه مشکلی برای بازی در خط دفاعی این تیم ندارد، تاکید کرد: مشکلی ندارم و در هر پستی که سرمربی تیم بخواهد بازی ‌می‌کنم. نه در این بازی، بلکه در دیدارهای بعدی هم در صورت صلاحدید مربی در دفاع بازی خواهم کرد.

کریمی در پایان در مورد تساوی تیم استیل آذین برابر نفت تهران گفت: در این مسابقه فرصت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم که آنها را از دست دادیم و در نهایت نتوانستیم پیروز شویم.

دیدار تیم‌های فوتبال استیل آذین و نفت تهران در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور که عصر روز جمعه پانزدهم مردادماه در ورزشگاه دستگردی برگزار شد، با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

تنظیم برای تبیان :رضا سیگاری