تبیان، دستیار زندگی
ملی پوشان والیبال ایران با برتری مقابل تیم هند برای دومین بار به دیدار نهایی مسابقات والیبال کاپ آسیا صعود کردند .........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

والیبال ایران فینالیست شد

والیبال ایران - هند

ملی پوشان والیبال ایران با برتری مقابل تیم هند برای دومین بار به دیدار نهایی مسابقات والیبال کاپ آسیا صعود کردند.

به گزارش خبرنگار مهر در ارومیه، مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال AVC کاپ آسیا از عصر امروز جمعه با رویارویی تیم‌های ایران و هند آغاز شد. این مسابقه جذاب و تماشایی که در ورزشگاه الغدیر ارومیه و در میان استقبال تماشاگران خونگرم این شهر برگزار شد، در پایان به برتری 3 بر2 تیم کشورمان انجامید.

ملی پوشان والیبال ایران جدال با هند را خیلی خوب آغاز کردند و گیم اول را با پیروزی (25 بر 19) به پایان رساندند اما در گیم‌های دوم

سوم به ترتیب با نتایج (22 بر 25) و (20 بر 25) شکست خوردند و با شرایطی نه چندان مناسب وارد گیم چهارم شدند.

والیبال ایران - هند

در گیم چهارم شاگردان معدنی نمایشی فوق العاده داشتند و مقابل تیم قدرتمند هند به پیروزی (25 بر 17) دست یافتند تا کار دو تیم به گیم پنجم کشیده شود. در گیم پایانی تیم کشورمان به پیروزی (15 بر 11) دست یافت و با برتری 3 بر2 مقابل هند برای دومین بار به فینال مسابقات والیبال AVC کاپ صعود کرد.

شاگردان معدنی عصر شنبه برگزارکننده فینال دومین دوره مسابقات والیبال AVC کاپ آسیا مقابل برنده دیدار چین - چین تایپه خواهند بود که تا دقایقی دیگر در سالن الغدیر ارومیه برگزار خواهد شد.

پیش از آغاز دیدارهای مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال AVC کاپ آسیا چهار تیم کره جنوبی، ژاپن، استرالیا و قزاقستان برای تعیین تیم‌های پنجم تا هشتم به مصاف هم رفتند. در نخستین بازی این مرحله تیم کره جنوبی به مصاف ژاپن رفت و با برتری 3 بریک مقابل این تیم شانس دستیابی به عنوان پنجم مسابقات را بدست آورد.

والیبال ایران - هند

کره جنوبی برای رسیدن به مقام پنجم آسیا فردا مقابل تیم استرالیا به میدان خواهد رفت که امروز موفق شد تیم قزاقستان را با نتیجه 3 برصفر شکست دهد. استرالیا در مصاف با تیم قزاقستان در سه ست پیاپی و با نتایج (25 بر 21)، (25 بر21) و (25 بر 15) به پیروزی رسید.

بدین ترتیب روز شنبه و پیش از برگزاری دیدارهای رده بندی و فینال دومین دوره مسابقات والیبال AVC کاپ آسیا ابتدا تیم‌های ژاپن و قزاقستان برای تعیین تیم‌های هفتم و هشتم رقابت‌ها به مصاف هم می روند و سپس دو تیم کره جنوبی و استرالیا برای کسب عنوان پنجم مسابقات برابر هم صف آرایی خواهند کرد.

دومین دوره مسابقات والیبال کاپ آسیا با حضور هشت تیم برتر آسیایی به میزبانی ارومیه از 10 تا 16 مرداد ماه جاری  در حال برگزاری بوده و مرحله نهایی این دور از رقابتها فردا، شنبه 16 مرداد در ورزشگاه شش هزار نفری الغدیر ارومیه محل برگزاری مسابقات برگزار می شود.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری