تبیان، دستیار زندگی
حمایت ویژه از موسسات قرآنی یکی از اهداف و برنامه های موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان در هجدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم است که توسط آقای مهندس مرتضوی تشریح شد....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

هدف و برنامه موسسه  تبیان در نمایشگاه قرآن کریم

حمایت ویژه از موسسات قرآنی یکی از اهداف و برنامه های موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان در هجدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم است که توسط آقای مهندس مرتضوی تشریح شد.

مرتضوی؛ معاون دفتر تبیان قم

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان مهندس مرتضوی سرپرست معاونت زیرساخت موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان در گفتگویی با خبرنگار موسسه گفت: موسسه تبیان به عنوان یکی از مراکز فرهنگی پیشرو که همواره حضوری پربار در نمایشگاه بین المللی قرآن داشته و موفق به کسب عنوان «خادم القرآن» از این نمایشگاه شده است، با توجه به گسترش دامنه فعالیتهای خود یکی از برنامه ها و اهدافش را به حمایت از مؤسسات فرهنگی و قرآنی، به پشتوانه زیرساختهای قوی و مطمئن خود در زمینه میزبانی سایتهای اینترنتی و همچنین گسترش شبکه ملی و بسترهای نرم افزاری این زیرساخت ها قرار داده است. موسسه تبیان در نظر دارد که این  زیرساختها را برای حمایت از سایر موسسات فرهنگی و قرآنی در اختیار آنها قرار دهد. بدین منظور موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان خدمات ویژه ای را برای میزبانی از سایتها قرآنی در طول برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در نظر گرفته است.

وی در ادامه گفت: همچنین موسسه تبیان شبکه اختصاصی قرآن را در محیط اینترنت راه اندازی نموده است. شبکه ای که دسترسی رایگان به سایتهای قرآنی را برای علاقه مندان فراهم نموده است. موسسات قرآنی میتوانند در طول نمایشگاه بین المللی قرآن با مراجعه به غرفه تبیان برای عضویت در این شبکه ثبت نام نمایند.

تنظیم: هومن بهلولی