تبیان، دستیار زندگی
مسئول سایت اصفهان تبیان با اشاره به ضرورت فعالیت های اینترنتی و بهره گیری از فن آوری های نوین در تبلیغات دینی، اظهار داشت: در سال گذشته 263 هزار نفر از درگاه اینترنتی تبیان اصفهان بازدید کردند....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازدید 263 هزار نفر از درگاه اینترنتی تبیان اصفهان

مسئول سایت اصفهان تبیان با اشاره به ضرورت فعالیت های اینترنتی و بهره گیری از فن آوری های نوین در تبلیغات دینی، اظهار داشت: در سال گذشته 263 هزار نفر از درگاه اینترنتی تبیان اصفهان بازدید کردند.

تبیان اصفهان

مجتبی فرمان آرا؛ مسئول درگاه اینترنتی اصفهان تبیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، با اشاره به ضرورت پرداختن به شیوه های نوین تبلیغی و بهره گیری از فن آوری های جدید در نشر معاررف اهل بیت (ع)، گفت: بهره گیری از دنیای مجازی یکی از مهمترین راههای تبلیغی در سطح جهان است.

وی راه اندازی و حمایت از پایگاه‌های اینترنتی مذهبی و دینی را از وظایف سازمان تبلیغات اسلامی اصفهان دانست و عنوان داشت: درگاه اینترنتی تبیان اصفهان با نشانی اینترنتی: http://www.esfahan-tebyan.ir فعالیت خود را از سال 1381 به همت سازمان تبلیغات اسلامی اصفهان آغاز کرد.

فرمان آرا بیان داشت: عمده فعالیت این رسانه در نشر معارف دینی در چهار بخش تهیه ویژه نامه های ملی و مذهبی، مسابقات اینترنتی، پاسخگویی به مسائل شرعی و دینی و ارائه مطالب آموزشی در زمینه های اعتقادی، اخلاقی و احکام خلاصه می شود.

وی ادامه داد: در تهیه ویژه نامه های ملی و مذهبی همواره با بهره گیری از اساتید حوزه و دانشگاه، بهترین مقلات علمی و اعتقادی در خروجی این درگاه اینترنتی قرار گرفته است.

مسئول درگاه اینترنتی اصفهان برگزاری مسابقات آنلاین را از دیگر فعالیت های این سایت برشمرد و افزود: در سال 88 دوازده مسابقه اینترنتی برگزار شد و مجموعا بیش از 1500 کاربر در این مسابقات شرکت کردند.

وی ادامه داد: در سال جاری نیز تا کنون 5 مسابقه طراحی و به اجرا در آمده که با استقبال خوب کاربران اینترنتی روبه‌رو شده است.

فرمان آرا بیان داشت: در سال 88 بیش از 263 هزار نفر از این درگاه اینترنتی بازدید کرده اند.

تنظیم: هومن بهلولی