تبیان، دستیار زندگی
در نود دقیقه به پیروزی می‌رسیم حمایت تماشاگران مهم‌ترین اصل است سرمربی تیم فوتبال پاس ایران با ابراز اطمینان از پیروزی تیمش برابر العین امارات، از آمادگی كامل این تیم خبر داد. مصطفی دنیزلی در گفت‌وگو با  (ایسنا)، اظهار كرد: پ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مصطفی دنیزلی:

اجازه‌ی اشتباه كردن نداریم
در نود دقیقه به پیروزی می‌رسیم
حمایت تماشاگران مهم‌ترین اصل است


سرمربی تیم فوتبال پاس ایران با ابراز اطمینان از پیروزی تیمش برابر العین امارات، از آمادگی كامل این تیم خبر داد.

مصطفی دنیزلی در گفت‌وگو با  (ایسنا)، اظهار كرد: پس از بازگشت از امارات، تمرینات خودمان را برای انجام دیدار برگشت برابر العین انجام دادیم و هم اكنون به اندازه‌ی كافی از آمادگی خوبی برای این بازی برخوردار هستیم و این آمادگی بی‌تردید در دیدار فردا به كمك‌مان خواهد آمد.

وی افزود: خوب می‌دانیم كه در دیدار برابر العین چه می‌خواهیم و برای چه هدفی تلاش می‌كنیم واین نكته‌ای است كه می‌تواند در دیدار فردا نتیجه را به سود تیم ما رقم بزند.

دنیزلی ادامه داد: در دیدار فردا تنها به ارایه‌ی بازی همیشگی خودمان می‌اندیشیم و در طول بازی تیم العین خوهد بود كه سعی می‌كند تیم ما را غافلگیر كند به همین دلیل باید مراقب این تیم و بازیكنان حرفه‌ای‌اش باشیم.

وی حمایت تماشاگران را در دیدار برابر العین مهم‌ترین عامل برای دو برابر شدن انگیزه‌ی بازیكنان پاس خواند و افزود: حضور و حمایت تماشاگران مهم است اما نكته‌ی مهم‌تر تشویق نود دقیقه‌ای آنهاست. تماشاگران باید در دیدار فردا طوری رفتار كنند كه با سوت آغاز داور تشویق خود را شروع و با سوت پایان، دست از تشویق كردن تیم بردارند. ما روی آنها بسیار حساب كرده‌ایم و اگر تماشاگران چنین كاری را انجام دهند ما نیز همان كاری را كه باید انجام دهیم انجام خواهیم داد.

دنیزلی نگرانی اصلی خود را حذفی بودن این رقابت‌ها عنوان كرد و ادامه داد: برگزار شدن حذفی این مسابقات اجازه‌ی اشتباه را به هیچ تیمی از جمله تیم ما نمی‌دهد. بنابراین باید در دیدار برابر العین بدون اشتباه كار كنیم و كنترل بازی را در دست گیریم. مطمئن باشید اگر اتفاق غیر معمولی رخ ندهد، پاس در این دیدار پیروز خواهد شد.

وی معتقد است: اجازه نخواهیم داد كه بازی به وقت اضافه بكشد و كار را در نود دقیقه تمام خواهیم كرد.

دنیزلی درباره‌ی پیش بینی خود از قهرمان رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، گفت: هر هشت تیم صعود كرده به این مرحله از بهترین‌های آسیا هستند و ما نیز به اندازه‌ی سایر تیم‌ها برای قهرمانی شانس داریم و تمام تلاش خود را خواهیم كرد كه از این شانس استفاده كنیم.