تبیان، دستیار زندگی
معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش گفت: 16 کارگروه تخصصی در بیست و هفتمین اجلاس روسای آموزش و پرورش برنامه ریزی های یک سال آینده وزرات آموزش و پرورش را بررسی و تبیین می کنند. ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برنامه ریزی یک سال آینده آموزش و پرورش در 16 کارگروه بررسی می شود.

 برنامه ریزی یک سال آینده آموزش و پرورش در 16 کارگروه بررسی می شود.دبیر اجلاس روسای آموزش و پرورش:

برنامه ریزی یک سال آینده آموزش و پرورش در 16 کارگروه بررسی می شود.

 خبرگزاری پانا: معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش گفت: 16 کارگروه تخصصی در بیست و هفتمین اجلاس روسای آموزش و پرورش برنامه ریزی های یک سال آینده وزرات آموزش و پرورش را بررسی و تبیین می کنند.

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، احمد حیدری در نشست خبری که امروز در دفتر وزارتی برگزار شد، افزود: برنامه ریزی های اجلاس فوق از 3 ماه قبل آغاز شده بود و بیش از 2 هزار نظر و ایده توسط صاحبنظران و کارشناسان تعلیم و تربیت به دبیرخانه این اجلاس ارسال شد.

وی ادامه داد: تجزیه و تحلیل آماری بر روی داده ها و نظرات رسیده صورت گرفته که طبق آن و با استفاده از نقطه نظرات باقی مانده مدیران که در طول اجلاس ارایه می شود، سیاست های کلی آموز ش و پرورش را بررسی خواهد شد.

حیدری خاطرنشان کرد: در اجلاس امسال اصول و کارکردهای حاکم در راستای شعار تحول بنیادین، همت مضاعف و کار مضاعف و با توجه به منویات مقام معظم رهبری و ولایت مداری بیش از 750 نفر از مدیران آموزش و پرورش عادی، آموزش و پرورش استثنایی و عشایر شرکت خواهند کرد.

وی سیاست های آموزش و پرورش را یکی از راهبردهای اجلاس فوق دانست و اذعان داشت: 16 کارگروه به بررسی مسائل آموزش ابتدایی، آموزش متوسطه، تبیین سیاست های تحول بنیادین، بررسی مسائل حقوقی و قضایی کارکنان، سیاست های مالی و نیروی انسانی، تربیت بدنی و سلامت دانش آموزان، ارتقاء کیفیت آموزش و پرورش، همکاری اولیا با مدرسه، آموزش نیروی انسانی، بررسی ابعاد اسناد تحولی، بررسی راه های توسعه مشارکت همه جانبه، مدارس غیر دولتی و امور ایثارگران، فناوری آموزشی، شیوه های اجرایی تحول بنیادین، شاخص های آموزش و پرورش و ارزیابی عملکرد ها خواهند پرداخت.

حیدری اضافه کرد: امسال در محتوا و موضوعاتی که قرار است در اجلاس مورد بررسی قرار بگیرد از آیین نامه های وزارتخانه، مصوبات مجلس، قانون دولت تطبیق صورت می گیرد.

دبیر برگزاری بیست و هفتمین اجلاس روسای آموزش و پرورش گفت: اصول حاکم بر سیاست های تعلیم و تربیت کشور در اختیار روسای استانی قرار می گیرد تا با استفاده از دیدگاه های آن ها مسائل آموزش و پرورش به درستی مورد بررسی واقع شود.


منبع خبرگزاری پانا

گروه مدرسه اینترنتی سایت تبیان - تنظیم: سمیرا بادامستانی