تبیان، دستیار زندگی
بین بازى پنجم و ششم تیم ها در مسابقات بوندس لیگا تنها سه روز فاصله است. پس از آنكه سه لژیونر ایرانى شاغل در آلمان نتوانستند در بازى شنبه شب نمایش جالبى داشته باشند حالا دنبال این هستند كه در سه شنبه و چهارشنبه شب جبران كنند....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آغاز هفته ششم بوندس لیگا- سه شنبه هاشمیان و كریمى


بین بازى پنجم و ششم تیم ها در مسابقات بوندس لیگا تنها سه روز فاصله است. پس از آنكه سه لژیونر ایرانى شاغل در آلمان نتوانستند در بازى شنبه شب نمایش جالبى داشته باشند حالا دنبال این هستند كه در سه شنبه و چهارشنبه شب جبران كنند.

فعلاً فشار اصلى روى على كریمى است. كسى كه در آخرین مسابقه بایرن نتوانست آنطور كه از او انتظار مى رود بازى كند.كریمى پس از بازى ضعیف مقابل هانوفر، حتى نمى داند كه در مسابقه سه شنبه با اینتراخت فرانكفورت در تركیب فیكس تیم است یا نه. سایت اختصاصى بایرن پس از مسابقه با هانوفر نوشت: «او نتوانست جاى خالى بالاك را در این بازى پر كند.»با این حساب دو احتمال وجود دارد. یا اینكه كریمى روى نیمكت مى نشیند یا او در پستى غیر از هافبك تهاجمى به میدان مى رود. البته با توجه به فاصله 48 ساعته كه تا این مسابقه وجود دارد، سایت اینترنتى كیكر هم تركیب احتمالى بایرن را هنوز اعلام نكرده. بایرن با كسب 15 امتیاز از 5 بازى نخست خود در صدر جدول مسابقات بوندس لیگا قرار گرفته. آنها در این مسابقه میهمان اینتراخت فرانكفورت هستند. دیدارى كه ساعت 18 سه شنبه آغاز مى شود.البته غیر از كریمى، هاشمیان هم سه شنبه بازى مى كند. هانوفر در بازى ششم خودش میزبان ولفسبورگ است كه مسلماً هاشمیان با وجود نمایش بد در مسابقه گذشته باز هم در تركیب فیكس هانوفر است.

«اوالد لینن» سرمربى هانوفر غیر از برداریچ، اشتاینر و هاشمیان مهاجم باتجربه دیگرى براى فرستادن به زمین ندارد و با این حساب هنوز هم احتمال حضور او بالاست.كایزرسلاترن و هامبورگ هم چهارشنبه بازى دارند و براى همین باید تا آن روز صبر كرد. به هر حال لیست مسابقات هفته ششم بوندس لیگا را در زیر مى بینید.

سه شنبه:

مونشن گلادباخ _ وردربرمن

بوروسیا دورتموند _ آرمینیا بیله فلد

اینتراخت فرانكفورت _ بایرن مونیخ

هانوفر _ ولفسبورگ

چهارشنبه:

بایرلوركوزن _ كلن

هرتابرلین _ دویسبورگ

كایزرسلاترن _ ماینز

نورنبرگ _ شالكه

اشتوتگارت _ هامبورگ