تبیان، دستیار زندگی
جمعیت مسلمانان روسیه نیز 23 میلیون نفر است و 40 درصد نیروهای ارتش این کشور را در چند سال آینده مسلمانان تشکیل خواهند داد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آلمان تا 2050مسلمان می شود!

آلمان

بخش سیاسی-بر اساس تحلیل‌های آماری یورو استات، کشورهای اتحادیه اروپا سالانه پذیرای 600 هزار شهروند جدید هستند که 150 هزار نفر از این تعداد را مسلمانان تشکیل می دهند.

بر این اساس، مراکشی‌ها و ترک‌ها بیشترین تعداد پناهندگان را تشکیل می‌دهند. بر اساس تحلیل‌ها در سال 2008، 64 هزار نفر از پناهندگان مراکشی، 50 هزار نفر ترک، 23 هزار نفر الجزایری و 22 هزار نفر عراقی بودند.

همچنین کشورهای فرانسه، آلمان، انگلستان و ایتالیا پذیرای بیشترین تعداد پناهندگان مسلمان بودند و ترک‌ها بیشترین تعداد پناهندگان در آلمان و مراکشی‌ها نیز بیشترین تعداد پناهندگان در فرانسه و ایتالیا را تشکیل می‌دادند.

خاطر نشان می شود طبق آمار،تا سال 2025 از هر پنج فرانسوی یک نفر مسلمان خواهد بود و نرخ رشد جمعیت اگر به همین منوال ادامه یابد فرانسه تا 40 سال دیگر به یک کشور اسلامی تبدیل خواهد شد.

جمعیت مسلمانان روسیه نیز 23 میلیون نفر است و 40 درصد نیروهای ارتش این کشور را در چند سال آینده مسلمانان تشکیل خواهند داد

برخی سازمان های مسیحی نیز می‏گویند که نوادگانشان فرهنگ آنها را نخواهند دید بلکه آنها در جوامع اسلامی چشم به جهان خواهند گشود. واتیکان  نیز رسماً اعلام کرده است که اینک جمعیت مسلمانان در جهان، از جمعیت کاتولیک بیشتر شده و در ظرف 5 الی 6 سال دیگر اسلام بزرگ‏ترین دین جهان خواهد بود.

آلمان

همچنین نیمی از کودکانی که هر سال درهلند به دنیا می آیند، مسلمان می باشند و چنانچه این روند ادامه یابد نیمی از جمعیت هلند را در 15 سال آینده مسلمانان تشکیل خواهند داد.

جمعیت مسلمانان روسیه نیز 23 میلیون نفر است و 40 درصد نیروهای ارتش این کشور را در چند سال آینده مسلمانان تشکیل خواهند داد.

در آلمان هم اخیراً دولت اعلام کرده است که کنترل کاهش جمعیت این کشور دیگر ممکن نیست و ممکن است این کشور تا سال 2050 به یک کشور مسلمان تبدیل شود. دولت آلمان معتقد است که جمعیت کنونی مسلمانان اروپا در 20 سال آینده به دو برابر افزایش خواهد یافت.

اتحادیه اروپا هم هشدار داده است که تا سال 2025 تعداد متولدین سالانه کشورهای اروپا را کودکان مسلمان تشکیل خواهند داد.

منبع:شیعه آنلاین

تنظیم:س.آقازاده