تبیان، دستیار زندگی
با شروع فصل تابستان و افزایش گرمای هوا گویی بازار فعالیت های اینترنتی هم داغ شده است. اما انجمن قرآن و عترت تصمیم دارد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پنجره ای به سوی فجر

طرح

انجمن قرآن و عترت برگزار می کند

با شروع فصل تابستان و افزایش گرمای هوا گویی بازار فعالیت های اینترنتی هم داغ شده است. اما انجمن قرآن و عترت تصمیم دارد با آغاز طرح آشنایی با سوره فجر قدری از گرمی هوا کاسته و با شروع ماه مبارک رمضان هوایی بهاری و دل انگیز در قلب های شما قرآن دوستان تبیانی ایجاد کند.

دوستان قدیمی و جدید تبیانی، انجمن قرآن و عترت که از فعال ترین ها در برگزاری مسابقات و کلاس های مجازی است این بار به سراغ سوره مبارکه فجر رفته و قرار است با همراهی شما به اندازه توان در آشنایی با تجوید، ترجمه و تفسیر این سوره پرمحتوا گامی مجازی بردارد.

آغاز برنامه همراه با حلول ماه نوی رمضان خواهد بود.

در صورت شرکت در طرح، علاوه بر استفاده از مطالب کارشناسان انجمن در راستای آشنایی با سوره فجر، می توانید با ارسال صوت خود به ایمیل انجمن از ایرادهای تجویدی، صوت و لحنی خود نیز آگاه شده، با پاسخگویی و هدایت مربیان طرح، برای بهبود تلاوت خود قدم های تکمیلی را بردارید. در پایان طرح نیز از کلیه دوستان آزمون خواهیم گرفت و از برترین ها تقدیر خواهد شد.

لازم به توضیح است که آزمون طرح های گذشته انجمن نظیر حفظ جزء سی و حفظ سوره مبارکه واقعه نیز در پایان همین دوره برگزار خواهد شد. لذا دوستان جدیدی که می خواهند در طرح حفظ جزء سی و حفظ سوره واقعه شرکت کنند، می توانند از بحث های ثبت شده ی موجود و نیز راهنمایی مربیان طرح برای پیشبرد برنامه حفظ خود بهره مند شوند.

والفجر

برای ثبت نام و استفاده از کلاس های قبلی طرح به این لینک مراجعه شود

index.aspx?pid=17257&threadID=216048&forumID=455


فعال ترین ها را بشناسید!

انحصار طلبی یا سخاوتمندی؟

شیطان؛ در یک قدمی

نیلوفران آبی


واحد امور کاربران سایت تبیان