تبیان، دستیار زندگی
ی در مشهد جشنواره شمعها برای کودکان فلسطینی راهیابی سه فیلم ایرانی به مسابقه جشنواره کلرمون فران گشایش نخستین هفته سینمای مستند یونان نقش چوب و ضیافت نی در مشهد مشهد در آستانه جشن ولادت امام رضا (ع) - نمایشگاه آثار معرق و خوش...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نقش چوب و ضیافت نی در مشهد

جشنواره شمعها برای کودکان فلسطینی

راهیابی سه فیلم ایرانی به مسابقه جشنواره کلرمون فران

گشایش نخستین هفته سینمای مستند یونان

نقش چوب و ضیافت نی در مشهد

مشهد در آستانه جشن ولادت امام رضا (ع) - نمایشگاه آثار معرق و خوشنویسی با عنوان های نقش و چوب و ضیافت نی در مشهد گشایش یافت.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، در این نمایشگاه که تا 26 دی دایر است ، 25 اثر خوشنویسی از 25 هنرجوی دوره فوق ممتاز مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی(ره) مشهد با مضامین احادیث ، اشعار و سخنانی از بزرگان خود نمایی می کند. در نمایشگاه نقش و چوب نیز که در سالن شماره  دو این مجتمع در مجاورت خواجه ربیع تا 30 دی بر پاست ،20 هنرجوی مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی مشهد 50 معرق خود را با موضوعات مینیاتور ، خوشنویسی و تزیینات به نمایش گذاشته اند.

جشنواره شمعها برای کودکان فلسطینی

بیت المقدس – برای تقویت روحی کودکان فلسطینی ، جشنواره ای با عنوان شمعهایی که خاموش نخواهند شد ، در خان یونس ، جنوب نوار غزه برگزار شد.

به گزارش شبکه خبر، در این جشنواره که به همت کمیته حمایت از قدس عربستان سعودی و به منظور کم کردن مشکلات روانی کودکان فلسطینی که مورد تهاجم صهیونیستها قرار دارند، برپا شده ، دهها کودک فلسطینی حضور داشتند. برخی از کودکان حاضر در این جشنواره وقتی در مقابل این پرسش قرار گرفتند که بهترین هدیه به شما در این جشنواره چه خواهد بود ، آزادی قدس شریف را پاسخ به این پرسش دانستند.

راهیابی سه فیلم ایرانی به مسابقه جشنواره کلرمون فران

" سنگر رو به رو" ، ساخته بایرام فضلی و"روز نامه " ، ساخته علی محمد صفورا در بخش مسابقه فیلم های دیجیتالی و"باد سرخ " به کارگردانی علی محمد قاسمی در بخش مسابقه فیلم های 16 و 35 م . م  بیست و پنجمین دوره جشنواره بین المللی فیلم های کوتاه " کلرمون فران "  فرانسه حضور خواهند داشت.

گشایش نخستین هفته سینمای مستند یونان

تهران – نخستین هفته سینمای مستند یونان همزمان در اصفهان ، رشت و اهواز گشایش یافت.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، در این هفته که به منظور آشنایی علاقه مندان فیلم و سینما با سینمای مستند یونان برپا شده است 8 فیلم نمایش داده  می شود.  در مراسم گشایش هفته سینمای مستند یونان در اصفهان، مسئول جشنواره سالونیکی یونان گسترش روابط فرهنگی میان دو تمدن کهن ایران و یونان را از دستاوردهای گشایش این هفته سینمایی برشمرد.