تبیان، دستیار زندگی
تنها جریان مقاومت‌كننده در برابر ائتلاف صلیب و صهیون در جهان معاصر، مسلمانان پیرو ولایت امام معصوم(ع) هستند. همة دستگاه تبلیغاتی و رسانه‌ای غرب هم درست همین نقطه را نشانه رفته‌اند
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سیگنال‌های سحر صهیون

«براندر»، نماینده آمریكا در پنجم آوریل 1996 در برنامه لاری كینگ شو اعلام كرد: «یهودیان بر هالیوود فرمانروایی می‌كنند و آنان اكنون مالك هالیوود هستند.»

آیة كریمه «یَوْمَ تُبْلَی السّرائِرُ»، روز قیامت كبرا را روز آشكاری و از پرده بیرون افتادن همه اسرار و نهفته‌ها معرفی فرموده است. به استناد برخی روایات، ظهور حضرت صاحب الزمان(عج) را، «قیامت صغرا» نامیده‌اند. به عبارتی همه آنچه كه در قیامت كبرا به نحو تامّ و اكمل حادث می‌شود، در درجه پایین‌تری در هنگامه ظهور حادث می‌شود و از جمله آن‌ها سهل‌شدن ارتباط با جهان غیبی و آشكاری اسرار و مكنونات قلبی خلق روزگار.

امام معصوم(ع) در روایتی سه‌بار اشاره می‌فرمایند كه «به خدا قسم غربال می‌شوید». این غربال‌گری، تفكیك صفوف، آشكار شدن مواضع است. فتنه‌های بزرگ سال‌های قبل از ظهور هم به رغم همه خسارات و تبعاتش، موجب آشكارشدن مواضع و مكنوناتی می‌شود كه در شرایط معمولی پنهان مانده است.

سیگنال‌ های سحر صهیون

لیبرال‌ها و همه شعب و شقوق ماسونی‌گری در كنار بهاییان و وهابیون، مثلث «مسلمانان صهیونیست» را تشكیل می‌دهند كه غرب آن‌ها را طیّ دو قرن گذشته ابداع و جاری ساخت تا در نقاط عطف مهمّ تاریخی به نمایندگی از طرف ائتلاف صلیب و صهیون در اندیشه و عمل مسلمین و جهان اسلام و البته به نفع یهود رخنه كنند. آن‌ها با ایجاد تشكیك و تردید در مبانی اعتقادی مردم و انتشار شبهات، سعی در درهم شكستن صفوف مسلمین، تضعیف قوای آن‌ها و مصادره دارایی و توانایی‌های‌شان به نفع استعمار را دارند.

این سه جریان، حدود دو قرن قبل و درست در وقتی كه هنوز جوامع مسلمین متوجّه و متذكّر دارایی‌های فرهنگی‌شان نشده‌اند، در جهان اسلام تعبیه شدند. جملگی هم درباره نهضت رهایی ‌بخش امام عصر(عج) در فصل ظهور سخن می‌گویند، جملگی منكر حضور و موجودیّت امام زمانند، جملگی سعی در منحرف ساختن قافله و امّت اسلامی به شهر بیگانه و پر رهزن صلیبی‌ها و صهیونیست‌ها دارند. جملگی مانع بروز وجه قوی اجتماعی و فرهنگی معتقدات مهدوی‌اند.

حمله تیم فكری و نظریه‌ساز صهیونیست‌‌های مسلمان به مهدویّت و انكار امام زمان(عج) و ایجاد تردید و تشكیك در این‌باره به موازات گسترده شدن فعالیت بهایی‌ها و سلفی‌ها در جهان اسلام، نه تنها هم‌گرایی این سه جریان و واحد بودن منشأ پیدایش و خیزش آن‌ها را معلوم می‌كند، از دیگر سو، پرده از احساس خطر آن‌ها درباره موضوع مهدویّت كه در حقیقت آنان، آن را به‌عنوان دشمن مشترك می‌شناسند، برمی‌دارد. جالب اینجاست كه سران این سه جریان، با بالا رفتن تدریجی پرده‌ها به منزلگاه اصلی خودشان در حال رجعت‌اند. انگلیس، رژیم اشغالگر و آمریكا.

استاد فرزانه‌ای داشتم كه خدایش رحمت كند، ایشان طیّ سال‌های 62 و 63 در كلاس‌هایش از جاسوس بودن استاد اصلی و نظریّه‌ساز جریان منكر امامت و ولایت امام زمان(عج) سخن می‌گفت.

تنها جریان مقاومت‌كننده در برابر ائتلاف صلیب و صهیون در جهان معاصر، مسلمانان پیرو ولایت امام معصوم(ع) هستند. همه دستگاه تبلیغاتی و رسانه‌ای غرب هم درست همین نقطه را نشانه رفته‌اند.

در حال حاضر، در فضای ایران 67 ماهواره مستقر است. تعداد كلّ شبكه‌های ماهواره‌ای قابل دسترس در ایران، اعم از شبكه‌های تلویزیونی، رادیویی و دیتا، 13211 شبكه هست. 8591 شبكه تلویزیونی، 2684 شبكه رادیویی و 1936 شبكه دیتا در ایران از طریق این 67 ماهواره قابل دسترسی است. تنها رژیم اشغالگر فلسطین 32 شبكه ماهواره‌ای پیرامون ما مستقر كرده است. بی‌دلیل نیست كه از این همه به‌عنوان بمباران صوتی و تصویری ایران شیعی یاد می‌كنم.

برخی از این شبكه‌ها، حوزه فكری و اعتقادی را نشانه رفته‌اند، گروهی حوزه اخلاقی و فرهنگی و بالاخره جمع كثیری هم حوزه سیاسی اجتماعی این منطقه را. آشكار و نهان هم با تانك و بلدوزر و ترور به جان مردم افتاده‌اند. همین چند روزه نابلس، نجف، یمن، افغانستان زیر هجمه تانك‌ها و بلدوزرها بود.

تنها جریان مقاومت‌كننده در برابر ائتلاف صلیب و صهیون در جهان معاصر، مسلمانان پیرو ولایت امام معصوم(ع) هستند. همه دستگاه تبلیغاتی و رسانه‌ای غرب هم درست همین نقطه را نشانه رفته‌اند

در بخش عمده‌ای از این آثار، مسلمانان و اعراب، در واقع فكر و فرهنگ و تمدن اسلامی به بدترین صورت معرفی می‌شوند. در كتابی با عنوان «عرب‌ها قومی شرور و بد» كه توسط پژوهشگری به نام دكتر یوسف شاهین منتشر شده درباره بد جلوه‌دادن چهره مسلمانان و عرب‌ها در هالیوود آمده است.

آ‌ن‌ها كارشناسانی دارند كه به‌خوبی از فرهنگ و زبان عربی و سمبل‌های دینی آگاهی دارند و هالیوود از سال 1896 میلادی تاكنون نهصدفیلم درباره مسلمانان و عرب‌ها ساخته است.

در گزارش روزنامه‌نگاری در ایندیپندت آماده است كه «پس از سرخ‌پوستان و كمونیست‌ها، اینك تمام شرارت‌های مطلوب در فیلم‌های هالیوود به اعراب نسبت داده می‌شود. بسیاری از فیلم‌هایی كه هالیوود از سال‌های پایانی دهه نود، قرن قبل، تا سال 2006 تولید كرده، مسلمان نیز یا خواننده یا رقاص شرق معرفی می‌شوند.»

درست، همین تصویر قلابی را كه سینمای هالیوود از مسلمانان ارائه می‌كند، مسلمانان صهیونیست یا همان اتاق فكر جریان لیبرالی صحّه می‌گذارند و برای بی‌بی‌سی مستندش می‌سازند.

اسرائیل

جالب‌تر از این، رفیق دوم یا ضلع دوم این مثلث شوم یعنی سلفی‌ها هستند. شركت «المملكه القابضه» كه ولید بن طلال یكی از شاهزاده‌های سعودی مالك آن است، 7/30 درصد برابر 6/2 میلیارد دلار از سهام شركت «نیوز كروپ» تابع شبكه فاكس نیوز را در اختیار دارد و شهروندان عربستانی در ریاض و مكّه و دیگر شهرها می‌توانند برای خرید شركت «المملكه القابضه» ثبت‌نام كنند و سهم بخرند. مگر ممكن است كه این منكران امام زمان(عج) و مهدویّت از این‌همه بی‌خبر باشند.

سالانه سیزده‌هزار فیلم پورنو و ضدّ اخلاقی در آمریكا ساخته می‌شود و عایدی سالانه‌اش مطابق آمار سال 2006 م. 97 میلیارد دلار بوده است. شبكه‌های AT&T و جنرال موتورز 80درصد دلارهای این صنعت را پارو كرده‌‌اند.

بنیان‌گذاران اوّلیه، صاحبان كمپانی‌ها، خط‌ دهنده‌های فكری و بیش از 1800 نفر از مؤثّرترین اشخاص هالیوود یهودهای مهاجر اروپای شرقی‌اند. همواره در هالیوود، هر تهیه‌كننده، هر كارگردان، هر نویسنده و هر ستاره‌ای جزئی از یك سیستم بزرگ‌تر بوده كه توسط یهودیان اداره می‌شده.

همه نمایش‌نامه‌نویسان هالیوود به جز چند نفر استثناء، جملگی یهودی‌اند و آثارشان مملو از مفاهیم یهودی است. سحر جبار یعقوب طیّ مقاله‌ای می‌نویسد:

«اكنون آن‌ها مشغول به اجرا درآوردن طرح‌ها و نقشه‌هایی هستند كه در زمان حكومت پیامبر اسلام(ص) نتوانستند آن را عملی كنند. آن‌ها اكنون تلاش می‌كنند آن را به روش‌های مختلف به مرحله اجرا درآورند.»

«اكنون آن‌ها مشغول به اجرا درآوردن طرح‌ها و نقشه‌هایی هستند كه در زمان حكومت پیامبر اسلام(ص) نتوانستند آن را عملی كنند. آن‌ها اكنون تلاش می‌كنند آن را به روش‌های مختلف به مرحله اجرا درآورند

ممكن است برخی گمان كنند، نگارنده این همه را در خلوت ذهن خود بافته است.

«براندر»، نماینده آمریكا در پنجم آوریل 1996 در برنامه لاری كینگ شو اعلام كرد:

«یهودیان بر هالیوود فرمانروایی می‌كنند و آنان اكنون مالك هالیوود هستند.» در شماره آگوست مجله «مومنت» كه متعلق به یك یهودی است، نویسنده‌ای به نام «مایكل مدفید»، كه او هم یهودی است می‌نویسد: «از راز فیلمبرداران و دست‌اندركاران اصلی سینمای آمریكا می‌پرسید می‌نویسد آن‌ها تمایل دارند بر عقل، اندیشه و فكر عرب‌ها و مسلمانان حاكم شوند و بذر افكار و اندیشه‌های لاابالی‌گری و فراماسونری را در ذهن و وجود آن‌ها بكارند و مسلمانان را دچار پریشان‌فكری كنند و آن‌ها را از دین دور كنند و در مرداب كفر و الحاد و رذایل اخلاقی غرق كنند.» شاید یكی از اهداف آن‌ها، ریشخندكردن مسلمانان و به تمسخر گرفتن اسلام باشد.

اگر ما، بعد از شنیدن سخنان یكی از اعضای اصلی اتاق فكر لیبرال‌ها كه با استفاده از بلندگوی بی‌بی‌سی سخن می‌گویند، به استناد مقاله مجله مومنت، بگوییم آقایان یهودی یا بهایی و مسلمان صهیونیست هستند، بی‌راه گفته‌ایم.

این‌گونه سخن‌راندن، شنونده را به یاد پروتكل سیزدهم دانشوران صهیون می‌اندازد. آنجا كه آمده است: «ما باید مردم را با وسایل و راه‌های گوناگون به لهو و لعب بكشانیم. پس از آن، مردم به‌تدریج اندیشه آزاد و مستقل را از دست می‌دهند و همگی با هم هم‌صدا می‌شوند؛ زیرا پس از آن ما تنها اعضای جامعه‌ای هستیم كه شایسته ارائه برنامه‌های فكری جدید را دارند و آن‌ها پیرو ما می‌شوند».

به‌راستی دست‌مریزاد دارد. آقایان نه، انگلیس و یهود را می‌گویم. در پرورش شاگرد سنگ تمام گذاشته‌اند.

اسماعیل شفیعی سروستانی

تنظیم :بخش فرهنگ پایداری تبیان