تبیان، دستیار زندگی
پس از سوت پایان بازی استیل آذین و پاس همدان علی كریمی مطابق معمول در محاصره خبرنگاران قرار گرفت .........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

افشاگری‌های جادوگر و تردید قطبی

علی کریمی و افشین قطبی

پس از سوت پایان بازی استیل آذین و پاس همدان علی كریمی مطابق معمول در محاصره خبرنگاران قرار گرفت و این بار مطالبی را به زبان آورد كه بدون تردید خوشایند مسئولان فدراسیون فوتبال و تیم ملی نیست.

او بدون پرده پوشی اظهارات روزهای اخیر افشین قطبی كه خبرنگاران را به حاشیه سازی در اردوی اتریش متهم كرده بود را زیر سوال برد و مسائلی مثل وجود گاوداری و كارگاه چوب بری در اطراف كمپ تیم ملی را تایید كرد.

این در حالیست كه طی روزهای اخیر همه مدیران فدراسیون و اعضای كادر فنی و سرپرستی تیم ملی در اقدامی هماهنگ این مسائل را تكذیب كرده بودند اما وقتی یكی از بازیكنان كلیدی و باتجربه تیم ملی به ماجرا دامن می‌زند مشخص است كه نمی‌توان حرف‌های قطبی را بدون حرف و حدیث پذیرفت.

علی کریمی

كریمی اردوی اتریش را زودتر از دیگران به بهانه مصدومیت ترك كرد و همان زمان داستان‌هایی درباره اختلاف او و افشین قطبی منتشر شد. تعدادی از خبرنگاران حاضر در اردوی اتریش از درگیری كلامی كریمی با قطبی و تمرد او از برخی دستورات سرمربی خبر می‌دهند و حتی وقتی قطبی در مصاحبه‌ای با این سوال مواجه شد، گفت:

«ترجیح می‌دهم در این مورد صحبت نكنم.» قطبی و همكارانش شنبه شب در ورزشگاه آزادی به تماشای بازی استقلال و فولاد نشستند. سرمربی تیم ملی در حین تماشای این بازی به خبرنگاران گفت برنامه‌هایی برای جایگزین كردن بعضی از بازیكنان تیم ملی با نفرات جدید دارد و به همین دلیل بازی‌های لیگ را با جدیت پیگیری خواهد كرد. همه این اتفاقات را كه كنار هم بچینیم به این نتیجه می‌رسیم كه علی كریمی جایگاه محكمی در تیم ملی ندارد و افشین قطبی بی‌تمایل نیست او را از تیم ملی كنار بگذارد.

كریمی بارها عنوان كرده آماده است از تیم ملی كنار برود اما جلوی زبانش را نمی‌تواند بگیرد. این ماجرا احتمالا در روزهای آینده وارد فاز تازه‌ای خواهد شد.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری