تبیان، دستیار زندگی
اما وكیل این جانب بدون اطلاع من و لابد بنا به مصلحتی این خبر را انتشار دادند كه البته اشاره‌ای به محتوای شكایت نكردند
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جزئیات شکایت احمدی نژاد از مطهری

علی مطهری

گروه سیاسی-شكایت رئیس‌جمهور از مطهری در تاریخ 22 خردادماه تنظیم شده و او در حال حاضر دفاعیه‌اش را آماده كرده كه در صورت لزوم آن را منتشر خواهد كرد.

علی مطهری نماینده تهران در گفت‌وگو با ایلنا با بیان اینكه شكایت رئیس‌جمهور از وی در تاریخ 22/3/89 به شعبه 2 دادسرای كاركنان دولت تسلیم شده است، اظهار داشت: البته بنا نبود خبر این شكایت رسانه‌ای شود، خصوصا از آن جهت كه به نظر من مطرح شدن عمومی این خبر به آقای رئیس جمهور لطمه می‌زند.

او كه می‌گفت طرفین این شكایت، تمایلی به رسانه‌ای شدن آن نداشتند، ادامه داد: اما وكیل این جانب بدون اطلاع من و لابد بنا به مصلحتی این خبر را انتشار دادند كه البته اشاره‌ای به محتوای شكایت نكردند.

مطهری با بیان اینكه رسانه‌ها نباید زیاد به مواردی از این دست بپردازند، از ارائه توضیحات بیشتر در اینباره امتناع كرد و گفت: امروز همه باید دست واحد در مقابل آمریكا و اسرائیل و پشتیبان دولت در مقابل دشمن خارجی باشیم.

به گفته وی، البته مطرح شدن این امور با وحدت كلمه در مقابل دشمن منافات ندارد و باعث روشن شدن حقایق می‌شود، ولی جامعه ما هنوز به آن رشد نرسیده است كه تضادی میان این دو قائل نباشد، به همین جهت نگران می‌شود.

مطهری با اشاره به اینكه دفاعیه‌ای در برابر شكایت رئیس‌جمهور ارائه كرده است، افزود: در صورت لزوم این دفاعیه را منتشر خواهم كرد.

وی در پایان بی‌آنكه به محتوای شكایت رئیس‌جمهور اشاره كند، متذكر شد كه طبق اصول 84 و 86 قانون اساسی هیچ نماینده‌ای را نمی‌توان به سبب اظهار نظر درباره هر مسئله داخلی یا خارجی تعقیب یا توقیف كرد.

تنظیم:س.آقازاده