تبیان، دستیار زندگی
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: مدیران و محصلان دبیرستان های علوم و معارف اسلامی پیشگامان مبارزه با جنگ نرم و تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمنان هستند....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مدیران و محصلان مدارس معارف اسلامی؛ پیشگامان مقابله با جنگ

دکتر خاموشی

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: مدیران و محصلان دبیرستان های علوم و معارف اسلامی پیشگامان مبارزه با جنگ نرم و تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمنان هستند.

به گزارش روابط عمومی، حجت الاسلام سید مهدی خاموشی روز جمعه 8 مرداد ماه جاری در مراسم اختتامیه همایش مدیران دبیرستان‌های علوم و معارف اسلامی کشور در مشهد افزود: باید در این مدارس به دلیل اهمیت و حساس بودن نوع رشته ای که تدریس می شود، به‌نوعی نخبه ترین فرماندهان مبارزه با تهاجم و شبیخون فرهنگی تربیت شوند.

وی اظهار داشت: مسوولان دبیرستانهای علوم و معارف اسلامی باید جبهه فرهنگی و صحنه مقابله با تهاجم فرهنگی و تکنیکهای دشمنان را به‌خوبی بشناسند و متناسب با آن رفتار و تکنیکهای خود را برای مقابله با این ترفند معاندان را تغییر داده و یا به‌روز کنند.

مراسم اختتامیه همایش مدیران دبیرستان‌های علوم و معارف اسلامی در مشهد

وی تصریح کرد: سازمان مدارس معارف اسلامی کشور هم بایستی با برگزاری کارگاههای آموزشی مسوولان و دانش آموزان این مدارس را با ترفندهای معاندان هر چه بیشتر آشنا کند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: یکی از ابزارهای حبهه مهاجم ترویج نوعی سکولاریسم جدید در جامعه است.

وی گفت: برخی افراد در این راستا می خواهند با جدایی دین مبین اسلام از سیاست چنین القاء کنند که مسلمانی غیر از طرفداری حکومت اسلامی است.

یازدهمین همایش سالانه مدیران دبیرستان‌های علوم و معارف اسلامی (صدرا) کشور وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی با اهداف تبیین برنامه‌های آموزشی و فرهنگی، ابلاغ سیاست ها، برنامه‌های اجرایی و توسعه مدارس ششم تا هشتم مردادماه در مشهد در برگزار شد.

مراسم اختتامیه همایش مدیران دبیرستان‌های علوم و معارف اسلامی در مشهد

هم اکنون 64 دبیرستان علوم و معارف اسلامی در کشور دایر است و سه هزار و 500 دانش آموز در آنها مشغول به تحصیل هستند.

گزارش: محمد ولی طاهری بنکدار

تنظیم: هومن بهلولی