تبیان، دستیار زندگی
رسم همیشگی در دوچرخه سواری کار دست رکابزنان ایران داد .......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

احتمال محرومیت رکابزنان ایرانی

احتمال محرومیت رکابزنان ایرانی

رسم همیشگی در دوچرخه سواری کار دست رکابزنان ایران داد.

وقتی دوچرخه سواران تیم پتروشیمی با پایان تور چین هایلک قهرمانی‌شان را با رفتاری خلاف شئونات اسلامی و مثل بقیه تیم ها جشن گرفتند فکر نمی کردند که این مساله برایشان دردسر ساز شود.اما شد.

قادر میزبانی،حسین عسگری و مهدی سهرابی وقتی روی سکو رفتند با گرفتن هدیه غیر اسلامی و رفتار به سبک بقیه قهرمانان راهی جز حضور در کمیته انضباطی برای خود انتخاب نکردند.با این رفتار سه رکابزن سرمربی و مدیر باشگاه دوچرخه سواری پتروشیمی تبریز با ورود به تهران باید به کمیته‌ انضباطی فدراسیون دوچرخه سواری بروند.

احتمال محرومیت رکابزنان ایرانی

البته بعداز عکسی که از رکابزنان باتجربه و ملی پوش ایران روی خروجی سایت تور چین هایلک آمده بود ،آن هم  وقتی روی سکو رفته بودند ،قادر میزبانی ، حسین عسگری و مهدی سهرابی رکابزنان ،کاظم خاتون‌آبادی سرمربی و ممقانی مدیر باشگاه دوچرخه سواری پتروشیمی تبریز باید برای ادای توضیحات به  کمیته انضباطی فدراسیون دوچرخه سواری بروند.

علی زنگی آبادی رئیس فدراسیون دوچرخه سواری که از این قضیه خیلی ناراحت است در این باره می گوید:« در مراسم اهدای جوایز تمامی تورها و مسابقات بین المللی دوچرخه سواری و رقابتهای اتومبیلرانی دنیا رسم است که شرکت اسپانسر هدایایی غیر اسلامی را به رکابزنان می دهد که متاسفانه دوچرخه سواران تیم پتروشیمی به هر دلیل این هدایا را دریافت کردند. بعداز رفتاری که عسگری ، میزبانی و سهرابی در چین هایلک روی سکو انجام دادند،باید جوابگوی کمیته انضباطی باشند.»

احتمال محرومیت رکابزنان ایرانی

اما ناراحتی زنگی آبادی به خاطر اشتباهی است که با تجربه ها انجام دادند:«من نمی دانم چرا آنها که تجربه زیادی دارند باید این اشتباه را مرتکب شوند؟

در حالی که آنها دو رکابزن اصلی تیم ملی هستند. رکابزنان ما نباید به هردلیل آن را دریافت می کردند حتی اگر امتیاز آنها لغو یا از حضور در مسابقات منع شده یا جوایز آنها را  اسپانسر نمی داد.»

او در باره حکمی که انتظار آنها را می کشدمی گوید:«کمیته انضباطی تصمیم می گیرد. اما احتمال محرومیت آنها وجوددارد. با ان حساب آنها در گوانگ ژو  همراه تیم ملی نیستند.»

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری