تبیان، دستیار زندگی
بزرگترین مسابقه فرهنگی کشور به صورت سراسری و ملی در فضای مجازی از سوی مؤسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان برگزار می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان برگزار می کند

بزرگترین مسابقه فرهنگی کشور در فضای مجازی

جام حذفی

خبرگزاری رسا ـ بزرگترین مسابقه فرهنگی کشور به صورت سراسری و ملی در فضای مجازی از سوی مؤسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان برگزار می شود.

خانم حسینی، معاون شبکه اجتماعی مؤسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان، در گفت‌و‌گوی با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: بزرگترین مسابقه فرهنگی کشور به صورت سراسری و ملی در فضای مجازی برگزار می شود.

وی در ادامه افزود: در این مسابقه فرهنگی با استفاده از بیست هزار سوال چهار گزینه ای که از محتوای مقالات و مطالب موجود در پایگاه مؤسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان تهیه شده و در این پایگاه وجود دارد؛ تعدادی پرسش به صورت تصادفی در اختیار کاربران قرار می گیرد و کاربران باید در مدت زمان مشخصی به آن پاسخ گویند.

معاون شبکه اجتماعی تبیان اضافه کرد: دومین دوره مسابقات جام حذفی استان های تبیان از 9 مردادماه بین 32 گروه از کاربران سایت تبیان برگزار خواهد شد که از این تعداد 31 گروه را استان های کشور و گروه دیگر را ایرانیان خارج از کشور تشکیل می دهند.

در این دور از مســـابقات، کاربران در به شصت پرســش در مدت زمـان سی دقیقه پاسخ خواهند داد و امتیاز حاصله به صورت میانگین برای استان آن ها لحاظ خواهد شد؛ در روز اول شــانزده گروه، در روز دوم هشــت گروه و در روز پنجم دو گـروه به رقابت خواهند پرداخت.

وی خاطر نشان کرد: دوره نخست جام حذفی استان های تبیان در اسفنده ماه سال گذشته با همیاری و همراهی کاربران تبیان اجرا شد و در آن دوره از مسابقات، تمامی اعضای استان های مختلف در آن به رقابت با یکدیگر پرداخته و شور و هیجان خاصی را تجربه کردند.

حسینی یادآور شد: پس از پایان دوره نخست بسیاری از کاربران خواستار ادامه این سری از مسابقات شدند، از این رو با توجه به تعطیلات تابستانی و فراغت بیشتر کاربران دومین دوره این مسابقات را در مرداد ماه طراحی کردیم.

وی بیان داشت: در این دور از مسابقات، کاربران در به شصت پرسش در مدت زمان سی دقیقه پاسخ خواهند داد و امتیاز حاصله به صورت میانگین برای استان آن ها لحاظ خواهد شد؛ در روز اول شانزده گروه، در روز دوم هشت گروه و در روز پنجم دو گروه به رقابت خواهند پرداخت.

معاون شبکه اجتماعی تبیان تصریح کرد: این مسابقه بار فرهنگی و آموزشی داشته و هدف از اجرای آن، غنی سازی اوقات فراغت کاربران، در اختیار گذاشتن محتوای صحیح و مناسب در فضای مجازی و افزایش ضریب مطالعه است.

جام حذفی

واحد امور کاربران سایت تبیان