تبیان، دستیار زندگی
لمان خان از یك جنجال سیاسی دیگر هم جان سالم به در برد.مسوولان رسمی در شهر بمبئی می گویند صدای ضبط شده در یك نوار كه گفته می شد متعلق به سلمان خان است ، هیچ ارتباطی به این بازیگر سرشناس مسلمان ندارد. مدتی قبل یكی از روزنامه ها...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رفع اتهام از بازیگر هندی


سلمان خان از یك جنجال سیاسی دیگر هم جان سالم به در برد.مسوولان رسمی در شهر بمبئی می گویند صدای ضبط شده در یك نوار كه گفته می شد متعلق به سلمان خان است ، هیچ ارتباطی به این بازیگر سرشناس مسلمان ندارد.

مدتی قبل یكی از روزنامه های پرتیراژ هند نواری را پخش كرد و مدعی شد كه صدای موجود در این نوار متعلق به سلمان خان است.

این نوار كه شامل ضبط غیرقانونی یك مكالمه تلفنی بود ، ظاهرا مربوط به تماس تلفنی سلمان خان با نامزد سابق خود آیشواریا رای بود.

در این مكالمه تلفنی ، سلمان خان نامزد بازیگر خود را تهدید می كند و می گوید كه با عوامل مافیایی زیرزمینی شهر بمبئی در ارتباط است و می تواند با كمك آنها هر كاری را انجام دهد.

به نوشته BBC ، مسوولان رسمی بعد از انجام آزمایش های علمی زیادی كه به روی صدای ضبط شده انجام شد ، اعلام كردند كه این صدا متعلق به سلمان خان نیست.

وكیل بازیگر گفت كه از نتیجه آزمایش ها تعجب نكرده زیرا سلمان خان از روز اول قاطعانه ارتباط خود با این نوار و محتویات درون آن را رد كرده بود.از این بازیگر مسلمان هندی هم اكنون كمدی خانوادگی «وارد نشوید» با موفقیت روی پرده سینماهاست.

مطالب مرتبط

این چه بلایی بود که آیشواریارای سر سلمان خان آورد!

آیا سلمان خان جنایت کار است 

جنجال سلمان خان 

جام جم آنلاین