تبیان، دستیار زندگی
دیروز دو تیم پرسپولیس تهران وشهاب زنجان در ورزشگاه كارگران یك بازى تداركاتى انجام دادند.پرسپولیس این مسابقه را با گل هاى كریم باقرى و على انصاریان یك-2 برد. البته انصاریان یك پنالتى هم از دست داد. پروین در جریان این بازى كن...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پرسپولیس 2 _ شهاب یك

انصاریان یكى زد، یكى نزد


دیروز دو تیم پرسپولیس تهران وشهاب زنجان در ورزشگاه كارگران یك بازى تداركاتى انجام دادند.پرسپولیس این مسابقه را با گل هاى كریم باقرى و على انصاریان یك-2 برد. البته انصاریان یك پنالتى هم از دست داد.

پروین در جریان این بازى كنار زمین ایستاده بود. او معمولاً در بازیهاى تداركاتى پرسپولیس از جایگاه خبرنگاران مسابقه را تماشا مى كند. آرش فرزین هم با لباس شخصى كنار زمین ایستاده بود و هیچ دخالتى نمى كرد.

علیزاده مصدوم شد

على علیزاده مهاجم اوت انداز پرسپولیس كه بود و نبود او براى پرسپولیسى ها خیلى مهم است دیروز مصدوم شد! او در بازى تداركاتى با شهاب با یكى از بازیكنان حریف برخورد كرد و مصدوم شد. البته مصدومیت او جدى نیست.

نورى و حقیقى غایب بودند

پرسپولیس در تمرین دیروز دو غایب داشت. علیرضا حقیقى و پژمان نورى. غیر از آنها تمام بازیكنان پرسپولیس حاضر بودند.

خوش و بش

پیش از شروع بازى استیلى و محمد محمدى از مهدى مناجاتى رخصت گرفتند. كریم باقرى، انصاریان، حامد كاویانپور، وحید قلیچ، على پروین و مهدى مناجاتى مدیر فنى شهاب دقایقى هم با یكدیگر خوش و بش كردند.