تبیان، دستیار زندگی
آثار منتخب11 فیلم ساز مشهور همایش آسیب شناسی سینمای امروز ایران نمایشگاه پاریس نمایشگاهی درباره تحول فرهنگی قرن بیستم در پاریس بر پا شده است. به گزارش شبکه یورونیوز ، در این نمایشگاه که با عنوان "من فرهنگ را دوست ندر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نمایشگاه پاریس

نمایشگاهی درباره تحول فرهنگی قرن بیستم در پاریس بر پا شده است.

به گزارش شبکه یورونیوز ، در این نمایشگاه که با عنوان "من فرهنگ را دوست ندرام" بر گزار شده است، تاریخ تحول فرهنگ در اروپا در بلواری درون ویترینها به نمایش گذاشته شده است.

نخستین مدل خودروی فولکس قورباغه ای ، نخستین دوربین عکاسی و نخستین تیغ اصلاح یک بار مصرف از اشیای جالب این نمایشگاه است.

همچنین از مجموع هنرها نیز دراین نمایشگاه آثاری به چشم می خورد. نسخه های دست نویس آهنگ سازان بزرگ و آلات موسیقی قدیمی و ارزشمند نیز در معرض دید بازدید کنندگان قرار گرفته است.

هنگام بازدید مراجعه کنندگان از این نمایشگاه ، موسیقی و فیلم های کلاسیک مطرح قرن بیستم پخش می شود.

در مجموع ، دو هزار شیء در این نمایشگاه از قرن بیست وجود دارد که تا پایان ماه مارس در معرض دید بازدید کنند گان قرار خواهد داشت .


نمایش آثار منتخب11 فیلم ساز مشهور

تهران- آثار منتخب 11 فیلم ساز مشهور جهان سینما در جشنواره بین المللی فیلم فجر نمایش داده می شود.

در این بخش از جشنواره ، آشنایی مخاطبان با فیلمهای ارزشمند و تاثیر گذار برترین فیلم سازان جهان برگزار می شود ، منتخبی از آثار اورسن ولز ، آلفرد هیچکاک ، ژان لوک گدار ، ژان رنوار ، استنلی کوبریک ، اکیراکورساوا ، فدریکو فلینی ، جان فورد ، سرگئی ایزنشتاین، فرانسیسکو فورد کوپولا و با سوجیروازو نمایش داده می شود.


همایش آسیب شناسی سینمای امروز ایران

تهران- همایش آسیب شناسی سینمای امروز ایران شنبه 21 دی به مدت 3 روز در فرهنگ سرای هنر آغاز می شود.

به گزارش واحد مرکزی خبر، این همایش به همت بنیاد سینمایی فارابی و با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می شود. تنگنای مضامین در فیلم نامه نویسی ، امتیازات و عوارض اکران فیلم خارجی، طرح سیاسی و اجتماعی در دوران جدید، سیاستهای کلان و خط مشی های کوتاه مدت تبلیغات فیلم، جشنواره های جهانی ، سینمای ایران و فن آوری جدید، مخاطبان امروزی سینمای ایران از اتکا تا ارتقا و رابطه سینمای و تلویزیون در ایران، ازجمله مواردی است که  در این همایش مطرح خواهد شد.