تبیان، دستیار زندگی
الن ورزش هاى رزمى باشگاه ایرانیان دبى به نام هادى ساعى در آستانه نیمه شعبان توسط دكتر محمد على هادى سفیر ایران در امارات و نیز قهرمان مذكور افتتاح شد . در این مراسم اكبر امینیان سركنسول ایران در دبى و على دستجردى مدیرعامل باش...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سالن ورزش هاى رزمى ایرانیان در دبى به نام هادى ساعى افتتاح شد


سالن ورزش هاى رزمى باشگاه ایرانیان دبى به نام هادى ساعى در آستانه نیمه شعبان توسط دكتر محمد على هادى سفیر ایران در امارات و نیز قهرمان مذكور افتتاح شد . در این مراسم اكبر امینیان سركنسول ایران در دبى و على دستجردى مدیرعامل باشگاه ایرانیان نیز حاضر بودند و گروهى از بانوان رزمى كار از سبزوار به اجراى حركات نمایشى پرداختند .هادى ساعى در این مراسم ابراز امیدوارى كرد با آغاز به كار سالن مذكور ، بتواند در گرایش بیشتر جوانان ایرانى مقیم امارات به ورزش به ویژه ورزش هاى رزمى نقش داشته باشد .

وى از مسؤولان باشگاه ایرانیان دبى براى گشایش چنین مجموع هاى كه در رشد ورزش در بین جوانان تاثیر بسزایى دارد ، قدردانى كرد . سالن چند منظوره كشتى و ورزش هاى رزمى در باشگاه ایرانیان دبى ظرف یك ماه گذشته آماده بهره بردارى شد و شامگاه پنجشنبه افتتاح گردید. این سالن حدود ى 400 متر مربع مساحت دارد و با توجه به ثبت نام نزدیك به یكصد نفر از علاقه مندان ورزش هاى رزمى براى تعلیم در این مجموعه از مهر ماه آینده فعالیت آموزشى آن زیر نظر مربیان مجرب آغاز مى شود . همچنین براى آموزش علاقه مندان ورزش كشتى نیز در این مكان برنامه ریزى شده و تعدادى از علاقه مندان اقدام به ثبت نام كرده اند.