تبیان، دستیار زندگی
ستقلال سر مزار كاپیتان سیروس بازیكنان استقلال كه صبح پنجشنبه به انزلى رسیده بودند در پایان تمرین عصر پنجشنبه با حضور در آرامگاه سیروس قایقران، یاد و خاطره كاپیتان سابق تیم ملى فوتبال كشورمان و اسطوره فوتبال انزلى را گرامى داش...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حاشیه بازى استقلال - ملوان

استقلال سر مزار كاپیتان سیروس


بازیكنان استقلال كه صبح پنجشنبه به انزلى رسیده بودند در پایان تمرین عصر پنجشنبه با حضور در آرامگاه سیروس قایقران، یاد و خاطره كاپیتان سابق تیم ملى فوتبال كشورمان و اسطوره فوتبال انزلى را گرامى داشتند.

ورزشگاه خیلى زود پر شد

درهاى ورزشگاه پیشگاه هادیان از ساعت 10 صبح دیروز به روى تماشاگران باز شد. تا پیش از ساعت 11 صبح بسیارى از سكوهاى ورزشگاه مملو از تماشاگرانى شده بود كه از شهرهاى اطراف براى تشویق ملوان به انزلى آمده بودند.

كسى براى قلعه نویى بطرى نینداخت

امسال بر خلاف همیشه تماشاگران استقلالى پشت نیمكت ذخیره هاى این تیم نشسته بودند تا دیگر امیر قلعه نویى دغدغه پرتاب بطرى آب به سویش را نداشته باشد.

دیروز بیش از 15 هزار هوادار ملوانى در ورزشگاه بودند و نزدیك به 5 هزار استقلالى هم از بالاى نیمكت استقلال این تیم را تشویق مى كردند.

چمن صاف

امسال ملوانى ها براى اینكه صداى استقلالى ها درنیاید سنگ تمام گذاشته بودند. پس از اینكه سال قبل امیر قلعه نویى اعتراض زیادى به وضعیت چمن ورزشگاه پیشگاه هادیان داشت ملوانى ها براى این بازى چمن صاف و یكدستى را آماده كرده بودند. زمین ورزشگاه انزلى امسال خاك بردارى و زیرسازى مجدد شده و نسبت به سال قبل شرایط متفاوتى دارد. احتمالاً تا فصل باران نرسیده در انزلى مى شود فوتبال بازى كرد.

بى خیال قلعه نویى!

یكى از نكات جالب بازى دیروز این بود كه تماشاگران ملوانى كارى به كار قلعه نویى و سایر استقلالى ها نداشتند.

مثل اینكه محرومیت ملوان از یك بازى خانگى ثمر داده و دیگر تماشاگران ملوانى فقط تیم خودشان را تشویق مى كنند.

كمك استاندار به ملوان

به گفته نماینده مردم انزلى در مجلس، استاندار گیلان موافقت كرده 150 میلیون تومان به باشگاه ملوان كمك مالى شود. به علاوه ملوانى ها در صورت پیروزى مقابل استقلال پاداش ویژه اى را از استاندار، فرماندار انزلى و نماینده مردم شهر دریافت مى كنند.