تبیان، دستیار زندگی
تصویر برداری مجموعه "رویای شیرین" به کارگردانی مسعود رشیدی و سفارش گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما در تهران ادامه دارد. به گزارش خبرنگار ما ، این سریال در 26 قسمت به صورت زنده – عروسکی تولید می شود و بازیگرانی چون ر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

"رویای شیرین" دارا و سارا در شبکه دو

تصویر برداری مجموعه "رویای شیرین" به کارگردانی مسعود رشیدی و سفارش گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما در تهران ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ما ، این سریال در 26 قسمت به صورت زنده – عروسکی تولید می شود و بازیگرانی چون رسول نجفیان ، مینا لاکانی و متین عزیزپور در آن ایفای نقش می کنند.

مسعود رشیدی، کارگردان "رویای شیرین" درباره مضمون این سریال به خبرنگار ما گفت : این مجموعه در ادامه سری دوم مجموعه "مزه خوب کودکی" تولید می شود که چند ماه پیش تولید و پخش شده ، اما محتوای آن با آن سریال کاملا فرق می کند.

وی در ادامه گفت : "رویای شیرین"  قصه پسرکی است که توسط "گوی سحرآمیز" به سرزمین رؤیاها می رود و در آنجا با دو عروسک " سارا و دارا" ارتباط  خاصی برقرار می کند، آنها با همکاری یکدیگر سعی می کنند مشکلات مردم را رفع کنند .

رشیدی درباره طراحی و ساخت عروسک های دارا وسارا گفت : برای ایفای نقش دارا و سارا، دو نفر را انتخاب کرده ایم که در پوشش و قالب این دو عروسک نقش آنها را بازی کنند و برای طراحی دقیق قالبهای صورت دارا و سارا ، ساخت آنها را به یک عروسک ساز در لندن سفارش  داده ایم .

رشیدی در ادامه با بیان این مطلب که ساختار "رویای شیرین" بر محور سکانس –  پلان است ، گفت : برای تروکاژهای تصویری ، بیشتر از امکانات دوربین تصویر برداری استفاده می کنیم ، تا نیازی به تروکاژهای رایانه ای نداشته باشیم.

کارگردان "رویای شیرین" در خاتمه گفت: این مجموعه اپیزودیک است و در هر قسمت ، ماجرای خاصی طرح و پیگیری می شود و شخصیت های جدیدی وارد داستان می شوند.

برخی از عوامل سازنده این مجموعه عبارتند از؛  تهیه کننده : امید نجیب زاده ، نویسنده : سینا سعید وزیری ، پرویز صبری ، موسی عسگریان، شهرزاد زندی ، سید آرام موسوی ، مدیر تصویر برداری : حسن عمادی ، صدابردار: هادی ژورک ، مدیر تولید : محمد علی اسلامی ، طراح چهره پردازی : بابک شعاعی، مهین نویدی، طراحی صحنه: کورش ذوالفقاری و طرح لباس: پونه علیزاده.