تبیان، دستیار زندگی
نزلی بر ملوان پیروز شد فولاد سپاهان صدرنشین صدرنشین شد؛ فولاد خوزستان قعرنشین دیدار تیمهای استقلال تهران و ملوان انزلی در پایان با برتری سه بر دو استقلال تهران خاتمه یافت. نیمه دوم دیدار استقلال تهران و ملوان انزلی درحالی آغا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

/هفته‌ی سوم لیگ برتر/

استقلال پس از هفت سال در انزلی بر ملوان پیروز شد
فولاد سپاهان صدرنشین صدرنشین شد؛ فولاد خوزستان قعرنشین


دیدار تیمهای استقلال تهران و ملوان انزلی در پایان با برتری سه بر دو استقلال تهران خاتمه یافت.

نیمه دوم دیدار استقلال تهران و ملوان انزلی درحالی آغاز شد که استقلال نیمه نخست را با برتری به پایان برده بود.

درشروع این نیمه نیز استقلال حملات همه جانبه ای را برروی دروازه حریف آغاز کرد که ضربات سیاوش اکبرپورو فرزاد مجیدی می رفت تا برتعداد گلهای استقلال بیفزاید. اما تلاش مهاجمان استقلال ثمری نداشت تا اینکه در دقیقه 53 روی ارسال مجتبی جباری برروی دروازه ملوان سیاوش اکبرپور با ضربه سرتماشایی خود استقلال را صاحب سومین گل خود در این دیدار کرد.

اشتباهات مکرر خط دفاعی ملوان دراین مسابقه باعث شد تا این تیم از روزهای خوب گذشته فاصله گرفته و موقعیتهای متعددی را برای یاران استقلال فراهم آورد. دراین بین ملوان چشم به حرکات انفرادی بازیکنان خود دوخته بود که در دقیقه 80 شوت سنگین مازیار زارع با واکنش به موقع رحمتی به خارج رفت.

یکبار نیزدردقیقه 84 درپی اشتباه رحمتی که پشت محوطه 18 قدم توپ را به بدن غلامین کوبیده بود می رفت تا دروازه استقلال را با خطرمواجه شود، اما همین بازیکن با تکل به موقع توپ را از مقابل مهاجم ملوان به اوت فرستاد.

حملات ملوان در دقایق وقت اضافه نیزادامه داشت و دردومین دقیقه وقت تلف شده ضربه سرمحمدغلامین درمیان غفلت مدافعان استقلال وارد دروازه این تیم شد تا بازی درپایان با نتیجه سه بردو به سود استقلال خاتمه یابد.