تبیان، دستیار زندگی
شن جكی چان می خواهد با نقشهای اكشن خداحافظی كند. به نوشته نشریه هالیوود ریپورتر، این بازیگر رزمی كار هنگ كنگی در یك گفتگو اعلام كرد پیش بینی می كند تا5 سال آینده بازی در فیلمهای اكشن را رها كند. با این حال او می گوید كه كار...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

خدا حافظ سلطان اکشن


جكی چان می خواهد با نقشهای اكشن خداحافظی كند. به نوشته نشریه هالیوود ریپورتر، این بازیگر رزمی كار هنگ كنگی در یك گفتگو اعلام كرد پیش بینی می كند تا5 سال آینده بازی در فیلمهای اكشن را رها كند.

با این حال او می گوید كه كار فیلمسازی و تهیه كنندگی را كنار نخواهد گذاشت. به گفته این بازیگر «فكر نمی كنم كه خودم را كاملا بازنشسته كنم. شاید غایب پرده سینما باشم ، اما غیبتم به پشت دوربین تعمیم داده نمی شود.»

بازیگر 51 ساله سینما می خواهد كه همچنان تهیه كننده فیلمهای اكشن باشد و در كنار آن به تولید فیلمهای كم خرج و مستقل و مستند بپردازد. هدف دیگر این هنرمند تعلیم فیلمسازان جوان و بازیگران بدل كار خواهد بود.

جكی چان كار بازیگری را با بدل كاری در فیلمهای اكشن شروع كرد و اولین فیلم سینمایی خود در مقام كارگردان را در سال 1980 تهیه كرد. اكثریت فیلمهای او درباره هنرهای رزمی و كاراته است.

بعد از عدم موفقیت مالی «دور دنیا در هشتاد روز» (كه مدتی قبل از سیمای جمهوری اسلامی پخش شد) این بازیگر برای ادامه كار به كشورش هنگ كنگ برگشته ست.

جام جم آنلاین