تبیان، دستیار زندگی
روزنامه صهیونیستی یدیعوت‌آحارونوت در گزارشی در شماهر امروز خود نوشت: گروه اروپایی پایان محاصره غزه به دنبال حضور قطعی ایگر کاسیاس بهترین دروازه‌بان جهان در رقابت‌های جام جهانی و دروازه‌بان تیم ملی فوتبال اسپانیا در جمع شرکت کنندگان در این کاروان هست
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کاسیاس در کاروان غزه

ایکر کاسیاس

کاپیتان تیم قهرمان جهان که بارها ناراحتی خود از ادامه محاصره غزه را ابراز داشته است، ممکن است در "کاروان آزادی2 " که به سوی غزه حرکت می‌کند، حضور پیدا کند.

روزنامه صهیونیستی "یدیعوت‌آحارونوت "در گزارشی در شماره امروز خود نوشت: گروه اروپایی "پایان محاصره غزه " به دنبال حضور قطعی "ایگر کاسیاس "بهترین دروازه‌بان جهان در رقابت‌های جام جهانی و دروازه‌بان تیم ملی فوتبال اسپانیا در جمع شرکت کنندگان در این کاروان هستند.

کاسیاس دروازبان اسپانیا

همچنین این گروه اروپایی از "رافائل نادال " یکی از بزرگترین تنیسورهای جهان خواسته‌اند تا در این کاروان حضور پیدا کند.

کاروان آزادی 2 که قرار است ماموریت خود را در ماه سپتامبر آغاز کند، قصد دارد محاصره اسرائیل علیه نوار غزه که 4 سال به طول انجامیده است را بشکند.

کاسیاس در ایام سال نو میلادی در سال 2009 به دلیل همدردی با مردم مظلوم غزه، ‌از برگزاری جشن سال نو در زادگاهش خودداری کرد.

رافائل نادال نیز حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه در سال 2009 را محکوم کرده بود.

همچنین گفتنی است کاسیاس تنها کاپیتانی است که توانسته است جام قهرمانی را برای ماتادورها بالای سر ببرد تا اولین ستاره قهرمانی جام جهانی روی پیراهن های اسپانیایی ها نقش ببندد.

منبع:جهان

تنظیم:س.آقازاده