تبیان، دستیار زندگی
هفته یازدهم رقابتهای لیگ برتر که تحت تأثیر دربی پرسپولیس – استقلال قرار داشت، اما شکست صدرنشین مطلق بازی ها پیش از دربی پایخت همه را شوکه کرد. سپاهان در حالی به اهواز و دیدار با استقلال این شهر شتافت که همگان پیروزی آسانی ر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تفسیربازیهای هفته یازدهم

هفته یازدهم رقابتهای لیگ برتر که تحت تأثیر دربی پرسپولیس – استقلال قرار داشت، اما شکست صدرنشین مطلق بازی ها پیش از دربی پایخت همه را شوکه کرد.

سپاهان در حالی به اهواز و دیدار با استقلال این شهر شتافت که همگان پیروزی آسانی را برای این تیم متصور بودند، اما شاگردان قلعه نوعی همه پیش بینی ها را نقش بر آب کرده و با تک گل مدافع پیش تاخته خود، کاظم محمودی به 3 امتیاز با ارزش تر از طلا دست یافتند، و پس از مدتها از رده چهاردهم جدول جدا شدند. در کرج جنگ ایتالیایی- کروات سایپا و فولاد با تساوی یک بر یک خاتمه یافت تا شاگردان می در خانه 2 امتیاز حساس را از دست بدهند.

دیدار فجر سپاسی و صنعت نفت تحت تأثیر دو چیز با تساوی بدون گل تمام شد. ابتدا استعفای منصور پورحیدری و سپردن سکان هدایت صنعت نفت به پرویز مظلومی و سپس هدر دادن یک پنالتی توسط سنگربان تیم فجر سپاسی، سید مهدی رحمتی دیدار تیم های وابسته به نیروی انتظامی هم با برتری در مشهد خاتمه یافت، تا وضعیت محمود یاوری سر مربی سیاه جامگان وخیم تر مشود و احتمال برکناری وی بیشتر گردد. در این بازی خداداد هر کاری خواست با تیم سابقش کرد. شاگردان دکتر ذوالفقار نسب در ادامه روند موفقیت آمیز خود از سد تیم برق شیراز گذشت. این پیروزی سبب شد، پیکان به روزهای آفتابی بیش از پیش فکر کند.

ذوب آهن هم پس از مدتها ناکامی به لطف تک گل دقیقه 90 مدافع پیش تاخته خود ، حمید عزیززاده بر ملوان چیره شد و حالا می تواند به آینده بهتر بیندیشد.

در این بازی هم ثابت شد مهاجمان ذوبی گلزن نیستند و اگر به همین منوال ادامه دهند، باز هم تیم خود را به سراشیبی سقوط رهنمود می سازند.

گل زود هنگام سامره استقلال را به سوی یک پیروزی با ارزش سوق داد، اما یک پنالتی مشکوک، به قول کخ مصلحتی آبی پوشان را از تصاحب 3 امتیاز این بازی محروم کرد، تا دهمین بازی سرخابی ها در دیماه هم مساوی تمام شود و این داور ایتالیایی هم سربلند شود (البته از نظر کمیته داوران فدراسیون فوتبال).