تبیان، دستیار زندگی
انجمن دانلود تبیان مکانی است برای کاربرانی که می توانند به راحتی اطلاعات خود را در اختیار دیگران بگذارند و در قبال آن اطلاعات بگیرند...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انجمن دانلود برگزار می کند

مسابقه

مسابقه بی سابقه

انجمن دانلود تبیان مکانی است برای کاربرانی که می خواهند به راحتی اطلاعات خود را در اختیار دیگران بگذارند و در قبال آن از اطلاعات دیگر كاربران بهره بگیرند. معمولا کاربران اینترنت به دنبال بهترین مکان برای دانلود اطلاعات مورد نیاز خود هستند. به جرئت می توان گفت که بهترین ها را در انجمن دانلود می توان یافت. چرا که در آن افرادی یافت می شوند که اطلاعاتی دارند و شما اگر با آن ها جمع شوید، گروه قدرتمندی را تشکیل می دهید که با به اشتراک گذاشتن دانسته های اعضای انجمن همواره اطلاعات به روزی در اختیار خواهید داشت . به این دلیل اکثر کسانی که در دنیای اینترنت به دنبال كسب اطلاعاتی مفید و سودمند هستند به دنبال عضویت در انجمن ها یا به اصطلاح فروم ها می روند. تبیان نیز از این امر مستثنی نیست.  در انجمن دانلود تبیان افراد خبره ای وجود دارند که اطلاعاتی در خور توجه دارند و شما می توانید اطلاعات خود را با آن ها مقایسه کنید یا اطلاعاتی را به آنها اضافه یا از اطلاعات آنها برداشت کنید. این مسابقه همین است. می خواهیم دوستانمان را از سراسر اینترنت چه تبیانی و چه غیر تبیانی به دور خود آوریم و با آن ها مزه ی خوش هدفمند کردن گشت و گذار در اینترنت را بچشیم. مطمئنیم در پایان این مسابقه نیز کاربران، دلبسته این انجمن و محیط آن خواهند شد.

شرایط مسابقه
مسابقه

1- مسابقه در بخش های زیر صورت می گیرد

* جدیدترین های نرم افزاری و بازی

* مجلات و کتابخانه

* نوحه، فیلم، موسیقی مجاز

* مشکلات سخت افزار و نرم افزار

* ابزارهای برنامه نویسی

* نرم افزار، بازی و تم موبایل

2- به ازای هر پست یک امتیاز در نظر گرفته می شود و اگر پستی دارای تشکرهای ویژه ای باشد یک امتیاز اضافی در نظر گرفته می شود. قابل ذکر است که تشکر ویژه به معنی همان تعداد علامت های مثبت می باشد که در هر پستی در سمت چپ و پایین قرار گرفته است و شکل آن بدین صورت ( - +) است که به معنی یک تشکر می باشد. پست هایی که در آنها نوعی ابداع باشد یعنی پست هایی که کپی نباشد و پست هایی که ثبت نرم افزار ساخته شده توسط شخصی باشد 3 امتیاز خواهد داشت.

3- محل قرار دادن پست های شما در پستی به نام "مسابقه بی سابقه" می باشد، شما پست های خود را با کلیک بر روی پاسخ به بحث در این پست قرار می دهید و در ساعت 00:00 بامداد هر روز پست قفل شده، امتیازات شمارش می گردد و لیست نتایج مسابقه بروزرسانی می شود. (اگر پستی قفل شود، دیگر نمی توان به آن پاسخ داد و در نتیجه پاسخ شما ثبت نمی شود). پس از محاسبه امتیازات پست از حالت قفل در می آید و مسابقه ادامه پیدا می کند. در پایان هر شب کلیه پست ها در محل مناسب آن ها در انجمن قرار می گیرد. هر کاربری که پستی را برای مسابقه می گذارد، باید در پست "جدیدترین های انجمن" این نرم افزار را با مکان آن معرفی کند. مثلا اگر کاربری پستی را با نام نرم افزار IDM در پست مسابقه بی سابقه قرار داد، باید در پست جدیدترین های انجمن اشاره کوچکی به قراردادن این نرم افزار کند، مثلا بگوید: نرم افزار IDM توسط کاربر X در پست مسابقه بی سابقه ارایه شده است و به زودی در پست جدیدترین های نرم افزاری و بازی قرار می گیرد. این کار بدین علت است که کاربرانی که نمی توانند به هر علتی در مسابقه شرکت کنند بتوانند بدون دردسر از جدیدترین های انجمن مطلع شوند و به نوعی در زمان آنها صرفه جویی گردد.

4- پست های تکراری امتیازی را در بر ندارد و هرگونه تقلب باعث خارج شدن فرد از محیط مسابقه می گردد.

5- نهایت دقت را در مرتب نویسی داشته باشید، هیچ بیرون زدگی ای در پست های شما وجود نداشته باشد و چهارچوب قوانین انجمن هم رعایت شود. چون در غیر این صورت به ازای هر پست بدین شکل، یک امتیاز منفی ثبت می گردد و آن پست از حالت تایید برداشته می شود. در صورت ادامه این روند کاربر مورد نظر از ادامه مسابقه حذف می شود. پس پاکیزه نویسی اصل است.

6- این مسابقه در طول یک ماه برگزار می شود.

7- اگر اعتراضی در نحوه محاسبه امتیازها دارید، در پست با نام نتایج مسابقه قرار دهید.

8- زمان شروع مسابقه بی سابقه بخش دانلود دوشنبه 4 مردادماه می باشد.

9- جوایزی هم برای شما عزیزان در نظر گرفته شده که به نسبت شرکت کنندگان این مسابقه افزایش خواهد یافت. پس توصیه می کنیم که هم خود شرکت کنید هم دوستان خود را ترغیب نمایید تا در این مسابقه شرکت کنند.

انجمن های تخصصی تبیان


تنظیم : واحد امور کاربران سایت تبیان


مسابقه همراه با انجمن حوزه علمیه

مسابقه قرآنی ویژه دانش آموزان

بهترین هدیه به نرگس دل ها

آموزش طنزنویسی 2

مسابقه..................مسابقه