تبیان، دستیار زندگی
در سومین روز از سومین دوره مسابقات بین المللى تنیس فیوچرز تهران در قسمت انفرادى انوشا شاهقلى با نتیجه2 بر1 امید شیرازى را پشت سر گذاشت. على جواهریان با همین نتیجه از سد مهرداد وهابى گذشت و اكبر طاهرى نیز 2 بر صفر بر اشكان دب...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیروزى اشكان و انوشا درسومین دوره مسابقات تنیس فیوچرزتهران


در سومین روز از سومین دوره مسابقات بین المللى تنیس فیوچرز تهران در قسمت انفرادى انوشا شاهقلى با نتیجه2 بر1 امید شیرازى را پشت سر گذاشت. على جواهریان با همین نتیجه از سد مهرداد وهابى گذشت و اكبر طاهرى نیز 2 بر صفر بر اشكان دبیرى پیروز شد. همچنین ابوالخیر از مصر2 بر صفر ماركوس كرن از اتریش را مغلوب كرد.

در قسمت دوبل (دو نفره) این رقابت ها تیم دو نفره انوشا شاهقلى و اشكان شكوفى2 بر یك تیم دو نفره اشكان دبیرى و اشكان شاهقلى را شكست دادند. مهدى بابایى و صابر رستم پور2 بر یك بر سهیل محسنى و وحید تهمتین چیره شدند. تیم دو نفره شهاب حسنى و ابوالخیر از مصر با نتیجه2 بر صفر سعید احمدوند و پویا آریان پور را پشت سر گذاشتند. امیر محذب نیا و نیلس موچینول از آلمان2 بر صفر مغلوب اكبر طاهرى و امید وزیرى شدند. روزبه كامران و فرشاد طلاور برابر تیم دو نفره على جواهریان و امیر شیرازى به پیروزى2 بر صفر دست یافتند. كوروش هاشمیان و امید سورى با نتیجه مشابه فرزاد كوهستانى و رضا كوهستانى را مغلوب كردند و تیم دو نفره ایتالیا و آلمان 2 بر صفر مغلوب دو تنیسور اتریش شدند.

 دورسوم مسابقات تنیس فیوچرزتهران آغازشد