تبیان، دستیار زندگی
ساس پدر بودن را یکی از درخشانترین و شگفت برانگیزترین احساسات بشری می‌دانم و تجربه این احساس را به همه مردان دنیا پیشنهاد می‌کنم" راسل کرو در هنگام نمایش مرد سیندرلایی محصول دوران افسردگی خود ، در جشنواره فیلم ونیس به خبرنگارا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ثروت آمریکاییها همیشگی نیست


"من احساس پدر بودن را یکی از درخشانترین و شگفت برانگیزترین احساسات بشری می‌دانم و تجربه این احساس را به همه مردان دنیا پیشنهاد می‌کنم"

راسل کرو در هنگام نمایش مرد سیندرلایی محصول دوران افسردگی خود ، در جشنواره فیلم ونیس به خبرنگاران گفت هیچ تضمینی برای حفظ ثروت آمریکایی‌ها وجود ندارد.

کرو 41ساله با بازی در 2 فیلم متفاوت در نقش‌های جیم برادداک و رنی زولر در این جشنواره حضور پیدا کرده است.

او در مصاحبه خود گفت: "یکی از دلایل مهم تولید این فیلم فهماندن این نکته به آمریکایی‌ها است که وفور نعمتی که آنها در حال تجربه آن هستند امری همیشگی نمی‌باشد و بهره‌گیری از آن تنها حق مسلم آنها نیست."

اکران این فیلم در ماه ژوئن در آمریکا با استقبال چندانی از طرف مردم روبه‌رو نشد. شاید یکی از دلایل شکست این فیلم خبر دستگیر شدن هنرپیشه فیلم گلادیاتور (راسل کرو) به خاطر پرت کردن دستگاه تلفن به سمت دربان هتلی بوده است.

به گزارشگرهای حاضر در مصاحبه مطبوعاتی این فیلم تذکر داده شده بود در صورت پرسش و یا اشاره‌ای به این اتفاق بلندگوهای آنها قطع خواهد شد.

کرو که در این فیلم نقش یک پدر فداکار را برعهده دارد گفته است: "من احساس پدر بودن را یکی از درخشانترین و شگفت برانگیزترین احساسات بشری می‌دانم و تجربه این احساس را به همه مردان دنیا پیشنهاد می‌کنم"

این هنرپیشه از همسر خود دنیلا اسپنسر پسری 20 ماه با نام چارلی دارد.

زولگر همسر کرو در این فیلم بازی در نقش زوجی که بدون هیچ قیدی حاضر به فدا کردن جان برای یکدیگر هستند را بسیار دلپذیر خوانده است.

از آنجا که بریجت جونز هنرپیشه این فیلم چنین احساسی را در مورد زندگی مشترک 4 ماهه خود با کنی چسنی خواننده ندارد حاضر نشد در طول مصاحبه مطبوعاتی در این مورد سخنی به زبان بیاورد.

مطالب مرتبط

گلادیاتور در دادگاه 

گلادیاتور خواننده 

موسیقی متن فیلم گلادیاتور