تبیان، دستیار زندگی
پروین از ابراهیمی انتقاد كرد كاویانپور با هوا داران درگیر شد تیم فوتبال پرسپولیس تهران عصر امروز در دیداری تداركاتی مغلوب تیم كوثر تهران شد. پرسپولیس تهران كه طی دو هفته از مسابقات لیگ برتر فوتبال كشور هنوز هیچ تیمی را شكست ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پرسپولیس مغلوب یك تیم محلی شد

پروین از ابراهیمی انتقاد كرد
كاویانپور با هوا داران درگیر شد


تیم فوتبال پرسپولیس تهران عصر امروز در دیداری تداركاتی مغلوب تیم كوثر تهران شد.

پرسپولیس تهران كه طی دو هفته از مسابقات لیگ برتر فوتبال كشور هنوز هیچ تیمی را شكست نداده است، عصر امروز در دیداری تداركاتی در ورزشگاه كارگران مغلوب تیم كوثر از تیمهای حاضر در جام باشگاههای تهران شد.

بر اساس این گزارش، در این دیدار پرسپولیس همانند بازیهای اخیر خود بسیار ناهماهنگ و ضعیف ظاهر شدند و در نهایت با نتیجه 2بر یك مقابل این تیم محلی مغلوب شدند.

نكته جالب توجه اینكه یكی از گلهای تیم كوثر را در این دیار "هادی مهدوی كیا" بازیكن سابق پرسپولیس به ثمر رساند و زننده گل دوم كوثر نیز بازیكن جوان این تیم یعنی "صلح جو" بود، تك گل پرسپولیس را در این دیدار تداركاتی"لیورا" بازیكن پانامایی این تیم به ثمر رساند.

بر اساس این گزارش،در حاشیه این دیدار حامد كاویانپور هافبك تیم فوتبال پرسپولیس با هوادران خشمگین این تیم كه در ورزشگاه كارگران حضور داشتند در گیر شد؛ همچنین بازی سرخ پوشان در این دیدار به حدی ضعیف بود كه علی پروین سرمربی این تیم به شدت از ناصر ابراهیمی، كمك مربی خود، انتقاد كرد.

ضمن اینكه آرش فرزین نیز كه طی روزهای گذشته اعتراضهایی از سوی پیشكسوتان پرسپولیس مبنی بر حضور وی در این تیم شده بود، امروز به عنوان مترجم بازیكنان پانامایی پرسپولیس انجام وظیفه كرد تا این موضوع كه وی در پرسپولیس به عنوان مشاور" علی پروین" مشغول به كار است،به نوعی منتفی شود.

استقبال‌ هواداران‌ پرسپولیس‌ از مایلى‌کهن: محمد باتعصب...!

دیروز بعدازظهر و در جریان‌ دیدار دوستانه‌ پرسپولیس‌ و کوثر تهران‌ اتفاق‌ جالبى‌ در ورزشگاه‌ کارگران‌ روى‌ داد که‌ شاید بسیارى‌ از معادلات‌ رایج‌ حواشى‌ تیم‌ پرسپولیس‌ را به‌ هم‌ ریخت.

محمد مایلى‌کهن‌ به‌ طور غیرمنتظره‌ و بدون‌ اطلاع‌ قبلى‌ وارد ورزشگاه‌ کارگران‌ شد و در میان‌ استقبال‌ هواداران‌ سرخپوشى‌ که‌ شعار «محمد باتعصب» را سر مى‌دادند توسط‌ خوردبین‌ به‌ جایگاه‌ بالاى‌ ورزشگاه‌ رفت‌ تا در کنار على‌ پروین‌ دیدار دوستانه‌ پرسپولیس‌ و کوثر را تماشا کند.

حضور مایلى‌کهن‌ در ورزشگاه‌ کارگران‌ به‌ شایعات‌ موجود در مورد مدیریت‌ مایلى‌کهن‌ در پرسپولیس‌ قوت‌ بخشید چراکه‌ بعضى‌ها اعتقاد دارند با مشخص‌ شدن‌ مدیر جدید سازمان‌ تربیت‌بدنى‌ مایلى‌کهن‌ به‌ عنوان‌ یکى‌ از تصمیم‌گیرندگان‌ اصلى‌ وارد بدنه‌ مدیریت‌ پرسپولیس‌ خواهد شد و هر زمانى‌ که‌ خودش‌ صلاح‌ بداند مسئولیت‌ فنى‌ این‌ تیم‌ را قبول‌ خواهد کرد.

به‌ هر حال‌ هرچه‌ شنیده‌ایم‌ مربوط‌ به‌ شایعات‌ و حضور غیرمنتظره‌ مایلى‌کهن‌ در ورزشگاه‌ کارگران‌ است‌ که‌ ظرف‌ چند روز آینده‌ صحت‌ و سقم‌ آن‌ مشخص‌ خواهد شد.