تبیان، دستیار زندگی
گروه کودک و نوجوان شبکه قرآن و معارف صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد سریالی تحت عنوان «سرای پژوهش» به منظور معرفی موسسات و نهادهای مناسب برای تحقیق و پژوهش در زمینه سنن النبی و زندگی پیامبر (ص) به نسل جوان و به خصوص دانش آموزان و دانشجویان ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تبیان در شبکه قرآن سیما

فیلمبرداری سریال سرای پزوهش در تبیان

گروه کودک و نوجوان شبکه قرآن و معارف صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد سریالی تحت عنوان «سرای پژوهش» به منظور معرفی موسسات و نهادهای مناسب برای تحقیق و پژوهش در زمینه سنن النبی و زندگی پیامبر (ص) به نسل جوان و به خصوص دانش آموزان و دانشجویان تهیه نماید.

فیلمبرداری سریال سرای پزوهش در تبیان

به همین منظور با هماهنگی روابط عمومی موسسه، صبح امروز جمعی از عوامل تهیه این سریال در ادامه فیلمبرداری خود با حضور در محل موسسه تبیان با مذاکره با مسئولین و ضبط برنامه در بخش های مختلف موسسه پرداختند.

داستان «سرای پژوهش» بدین شکل است که مربی تربیتی مدرسه‌ای جشنواره ای برای تحقیق در زمینه سنن النبی و زندگی پیامبر برگزار می‌کند و در این مجموعه روند تحقیق اینترنتی و پژوهش در این موضوعات و سایت‌هایی که مرجع هستند نشان داده می‌شود.

فیلمبرداری سریال سرای پزوهش در تبیانفیلمبرداری سریال سرای پژوهش در تبیان

کارگردان این مجموعه تلویزیونی حسن وارسته است و سید مصطفی قدرت، محمد مهدی آقاجانی، مجید حاجی قاسمی، محمدرضا حسین زاده، محمد نادری و سعید خدا بنده ایفای نقش می‌کنند.

فیلمبرداری سریال سرای پزوهش در تبیانفیلمبرداری سریال سرای پژوهش در تبیان

گفتنی است استقبال جوانان از مطالب سایت و نرم افزارها و بازی های تولید شده توسط تبیان، یکی از دلایل اصلی انتخاب این موسسه به عنوان یکی از منابع اصلی تولید محتوای پژوهشی توسط دست اندرکاران تولید مستند سرای پژوهش می باشد.

تبیان در شبکه 4

عکس: عباس عباس زادگان

تنظیم: هومن بهلولی