تبیان، دستیار زندگی
فیلم سینمایی «مقلد شیطان» به كارگردانی افشین صادقی پس از «لج و لجبازی» اكران می‌شود. این فیلم با محدودیت سنی زیر 13 سال مواجه شد. افشین صادقی كارگردان گفت: با مرتفع شدن مشكلات فیلم سینمایی «مقلد شیطان»، قرار شد این فیلم پس از اكران «لج و لجبازی» ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تماشا برای زیر 13 سال ممنوع

مقلد شیطان

«مقلد شیطان» با محدودیت سنی اکران می‌شود

فیلم سینمایی «مقلد شیطان» به كارگردانی افشین صادقی پس از «لج و لجبازی» اكران می‌شود. این فیلم با محدودیت سنی زیر 13 سال مواجه شد. افشین صادقی كارگردان گفت: با مرتفع شدن مشكلات فیلم سینمایی «مقلد شیطان»، قرار شد این فیلم پس از اكران «لج و لجبازی» در گروه سینمایی قدس به نمایش درآید.

وی ادامه داد: فیلم به دلیل موضوع خاصی كه در آن مطرح می‌شود برای افراد زیر 13 سال ممنوع شده است و از سوی دیگر در برخی از شهرها نیز اكران آن میسر نخواهد شد و به نوعی با اكران محدودی به نمایش درخواهد آمد.

صادقی در پایان افزود: مسئولان سینمایی كشور برخلاف گذشته به قول‌ها و گفته‌های خود عمل كردند و از این بابت از این عزیزان تشكر می‌كنم. تاكنون نمایش فیلم در سالن‌های پردیس زندگی، قدس، ملت، مركزی و جی قطعی شده است.

قرارداد فیلم سینمایی «مقلد شیطان» ساخته افشین صادقی، 24 خردادماه در جلسه صنفی شورای نمایش ب در گروه قدس به ثبت رسیده بود.

منبع : فارس

تنظیم برای تبیان : مسعود عجمی