تبیان، دستیار زندگی
امتیاز بدهید،Account بگیرید قابل توجه کلیه کاربران سایت و علاقمندان به بخش اینترنت رایگان، سیستم جدید اینترنت رایگان راه اندازی شد. در این سیستم شما با اختصاص 5 امتیاز از سبد امتیازات خود (امتیاز فوق شناور بوده و پس از آزما...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سیستم جدید اینترنت رایگان


امتیاز بدهید،Account بگیرید

قابل توجه کلیه کاربران سایت و علاقمندان به بخش اینترنت رایگان، سیستم جدید اینترنت رایگان راه اندازی شد. در این سیستم شما با اختصاص 5 امتیاز از سبد امتیازات خود (امتیاز فوق شناور بوده و پس از آزمایش سیستم جدید طی مدت زمان خاصی قابل تغییر خواهد بود ) می توانید دو ساعت اینترنت رایگان دریافت کنید. اعضای تایید شده نهایی تا سقف 12 اکانت در ماه و اعضای دارای کارت ویژه تا سقف 25 اکانت در ماه مجازند از این سرویس ویژه سایت استفاده کنند. برای کسب امتیاز می توانید با پاسخ به سؤال روزانه(یک امتیاز) و یا هفتگی( 5 امتیاز) و زدن تیک ذخیره امتیاز به جمع آوری امتیاز بپردازید. سایت تبیان در صدد است روشهای کسب امتیاز را نیز اضافه نماید .

در سیستم جدید محدودیت زمانی برای دریافت اکانت وجود ندارد و هر زمان که مایل باشید ( در صورت داشتن امتیاز لازم و پرنشدن سقف اکانتهای مجازتان) می توانید اکانت دریافت کنید.