تبیان، دستیار زندگی
آقای گل هفتمین دوره رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور و مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس به تیم فوتبال استیل آذین تهران پیوست ..........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

خلیلی به ارتش ستارگان پیوست

خلیلی و آجرلو

آقای گل هفتمین دوره رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور و مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس به تیم فوتبال استیل آذین تهران پیوست.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن خلیلی که مورد توجه بسیاری از باشگاه‌های لیگ برتری قرار گرفته بود، دوشنبه شب با مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استیل آذین به توافق رسید و با امضای قراردادی یک ساله به این تیم پیوست.

این بازیکن ساعت 22 دوشنبه با حضور در هیئت فوتبال استان تهران قرارداد خود با باشگاه استیل آذین را ثبت کرد تا آخرین بازیکنی باشد که در فصل نقل و انتقالات به این تیم تهرانی پیوسته است.

خلیلی و کریمی

خلیلی که پیش از این با تیم‌های سایپا و پرسپولیس به عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر رسیده است، ابراز امیدواری کرد بتواند در استیل آذین برای سومین بار قهرمانی مسابقات لیگ برتر را تجربه کند.

این بازیکن ششمین خرید استیل آذین و آخرین سهمیه لیگ برتری این تیم بود. پیش از این بازیکنانی چون میلاد زنیدپور، سوشا مکانی، سیاوش اکبرپور، حسین کاظمی، حسن اشجاری و مهرزاد معدنچی به تیم استیل آذین پیوسته بودند. محسن خلیلی در استیل آذین پیراهن شماره 17 را بر تن می کند.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری