تبیان، دستیار زندگی
حتماً اولین دوره جام حذفی استان های تبیان را به خاطر دارید. دوره اول این مسابقات در اسفنده ماه سال گذشته با همیاری و همراهی شما عزیزان اجرا شد. مسابقه ای سراسری و ملی که تمامی اعضای استان های مختلف در آن ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دومین دوره جام حذفی تبیان برگزار می شود

کاربر، انجمن، ادمک

کاربران عزیز تبیان؛ همراهان همیشگی

حتماً اولین دوره جام حذفی استان های تبیان را به خاطر دارید. دوره اول این مسابقات در اسفنده ماه سال گذشته با همیاری و همراهی شما عزیزان اجرا شد. مسابقه ای سراسری و ملی که تمامی اعضای استان های مختلف در آن به رقابت با یکدیگر پرداخته و شور و هیجان خاصی را تجربه کردند.

پس از پایان دوره اول بسیاری از شما عزیزان خواستار ادامه این سری از مسابقات بودید. واحد امور کاربران سایت تبیان با توجه به درخواست شما عزیزان دومین دوره این مسابقات را در تاریخ 9 مرداد ماه آغاز خواهد کرد .

با توجه به نظرات شما عزیزان تغییر عمده ای در این مسابقه اعمال شده است بدین شکل که استان ها به شکل دو به دو و حذفی با هم روبرو نخواهند شد. بلکه در هر دوره، استان هایی که بیشترین امتیاز را کسب کرده باشند به دور بعدی رقابت ها راه خواهند یافت .

در دوره دوم مسابقات جوایز بیشتری را برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم. از شما عزیزان دعوت می کنیم طی دو هفته آتی با سایت تبیان همراه باشید و اطلاعیه های بعدی را مرور کرده و از چند و چون برگزاری این مسابقه آگاه شوید.


واحد امور کاربران سایت تبیان

جام حذفی استان های ایران به سبک تبیان

استان های حریف در مرحله یک شانزدهم مشخص شدند

پرونده محرمانه جام حذفی تبیان

امضاء: اعضای خانواده بزرگ تبیان

شعارهای استادیومی جام حذفی تبیان

ناظران تبیان از وقایع تلخ و شیرین این مسابقه می گویند

نمایش نتایج رقابت استان ها در جام حذفی تبیان

اطلاعیه اول معرفی مسابقه بزرگ و سراسری تبیان 

عضویت در سایت تبیان