تبیان، دستیار زندگی
امدرس فریادهای شادی و بازی های پرورشی اردوی ملی فرزانگان، ایجاد نشاط در دانش آموزان دختر از طریق بازی های پرورشی را تأمین کننده سلامت جسم و روان آن ها دانست....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ایجاد نشاط در دختران دانش آموز سلامت فردای آن ها را تأمین می کند

مدرس فریادهای شادی و بازی های پرورشی اردوی ملی فرزانگان، ایجاد نشاط در دانش آموزان دختر از طریق بازی های پرورشی را تأمین کننده سلامت جسم و روان آن ها دانست.

دانش آموز

مهین سلیمی پور در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا افزود: دختران دانش آموز در این سنین نیاز به شادی و شور مضاعف دارند که فعالیت هایی شامل مدل های دست زدن، تشویق ها و بازی های محلی و استانی می تواند در رسیدن به این امر موثر باشد.

وی ادامه داد: از آن جا که بازی های پرورشی گروهی با تعداد زیادی از افراد صورت می گیرد بهترین زمان برای اجرا همین اردوهای ملی و استانی است.

سلیمی پور آموزش مولودی ها، نغمه ها و سرود به زبان محلی در اردوهای آموزشی، جمله های تکرار شامل متن های صلواتی و هر آن چه که منجر به فریاد شادی و تخلیه انرژی مضاعف در دانش آموزان شود را از جمله محتوای بازی های پرورشی اردوی ملی فرزانگان عنوان کرد.

وی گفت: فعالیت های فرزانگان از چهارم و پنجم دوره ابتدایی آغاز و با عنوان شایسته مشخص می شود، در دوره راهنمایی عنوان جوینده می گیرد، همچنین اعضای فرزانگان را با عنوان سیار می شناسند.

گفتنی است، اعضای تشکل فرزانگان طی اردوی یک روزه در اردوگاه موقت جنگل دالخانی با انواع بازی های پرورشی آشنا شده اند.


خبرگزاری پانا

گروه مدرسه اینترنتی سایت تبیان - تنظیم: نوربخش