تبیان، دستیار زندگی
پاس در این بازی فوق‌العاده خوب ظاهر شد و به طور كلی می‌توان دیدار دو تیم را به دو نیمه متفاوت تقسیم كرد. امیر قلعه‌نوعی سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران ضمن بیان مطلب فوق گفت: نیمه اول استقلال كاملاً ضعیف ظاهر شد مخصوصاً در ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قلعه‌نوعی: هواداران استقلال بیخود اعتراض می‌كنند


پاس در این بازی فوق‌العاده خوب ظاهر شد و به طور كلی می‌توان دیدار دو تیم را به دو نیمه متفاوت تقسیم كرد.

امیر قلعه‌نوعی سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران ضمن بیان مطلب فوق گفت: نیمه اول استقلال كاملاً ضعیف ظاهر شد مخصوصاً در 20 دقیقه اول كه اصلاً در حد نام استقلال ظاهر نشد اما نیمه دوم روند بازی عوض شد و بازی را در دست گرفتیم.

متأسفانه نیمه اول از استقلال فقط یك یكسری اسم در زمین راه می‌رفتند و اصولاً فوتبالیست‌های ایرانی این طوری هستند كه وقتی یك باز را می‌برند فكر می‌كنند همه چیز تمام شده است.

وی در ادامه افزود: از قبل نیز گفته بودم كه سخت‌ترین بازی نیم فصل ما مقابل پاس است و باید با تمام قوا به میدان برویم. همان طور كه پیش‌بینی كرده بودم پاس بسیار منظم و پرقدرت بازی كرد.

قلعه‌نوعی خاطرنشان كرد: فرزاد مجیدی را در این دیدار به كار گرفتیم تا علاوه بر نفوذ از عمق در كناره‌ها نیز قدرتمند باشیم، وی نیز بسیار عالی بازی كرد و من از او راضی هستم اما متأسفانه توپ‌های ما به گل تبدیل نشد.

همچنین قلعه‌نوعی در مورد بازی نكردن گیلائوری نیز گفت: هیچ‌كس جز سرمربی تیم نمی‌تواند در مورد ارنج صحبت كند و آنهایی كه از بازی نكردن گیلائوری صحبت می‌كنند از آمادگی نفرات تیم خبر ندارند. وی دچار افت شده است و من نیز ترجیح دادم كه یك بازیكن قوی‌تر را به میدان بفرستم.

وی در پایان در مورد انتقادات تماشاگران استقلال علیه تیم گفت: هواداران استقلال بیخود اعتراض می‌كنند.