تبیان، دستیار زندگی
قف شموشك و برق در خانه هفته دوم رقابتهای لیگ برتر فوتبال كشور با پیروزی تیم‌های صبا باطری تهران‏ ذوب آهن و سپاهان اصفهان و توقف تیم‌های برق شیراز و شموشك نوشهر پیگیری شد. در ادامه رقابت‌های هفته دوم پنجمین دوره رقابتهای لیگ ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

هفته دوم لیگ برتر

اصفهانی‌ها در صدر ایستادند
توقف شموشك و برق در خانه


هفته دوم رقابتهای لیگ برتر فوتبال كشور با پیروزی تیم‌های صبا باطری تهران‏ ذوب آهن و سپاهان اصفهان و توقف تیم‌های برق شیراز و شموشك نوشهر پیگیری شد.

در ادامه رقابت‌های هفته دوم پنجمین دوره رقابتهای لیگ برتر فوتبال كشور  5 دیدار برگزار شد.

در تهران تیم صبا باطری موفق شد در ورزشگاه خانگی خود با نتیجه 3 بر 2 تیم ملوان انزلی را شكست دهد. گلهای این دیدار را روبرت ماركوسی در دقیقه 30، سهراب بختیاری زاده در دقیقه 41‏ و سعید دقیقی در دقیقه 64 برای صبا باطری و همچنین علی یحیی نژاد در دقیقه 14 و هادی نظرپاك در دقیقه 8 برای ملوان به ثمر رساندند.

در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان نیز تیم ذوب آهن موفق شد با تك گل رضا عزیزی در دقیقه 5 میهمان خود استقلال اهواز را مغلوب كند. در سایر بازیها تیم سپاهان اصفهان با یك گل میزبان خود شهید قندی یزد را شكست داد و دیدار تیم‌های برق شیراز با ابومسلم خراسان یك بر یك و شموشك نوشهر با فجر سپاسی شیراز صفر بر صفر به تساوی انجامید.

با توجه به این نتایج تیم سپاهان اصفهان با كسب شش امتیاز و تفاضل گل 5 + در صدر جدول ایستاد و تیم‌های پاس تهران و ذوب آهن اصفهان در رده‌های بعدی قرار گرفتند.