تبیان، دستیار زندگی
‌های لیگ برتر كشور پرسپولیس مقابل سایپا متوقف شد در آخرین دیدار هفته دوم رقابتهای لیگ برتر فوتبال كشور تیم فوتبال پرسپولیس مقابل سایپا متوقف شد .   این دیدار كه عصرجمعه در ورزشگاه آزادی و به قضاوت هدایت مومبینی برگزار شد دو ت...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

در آخرین دیدار هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر كشور

پرسپولیس مقابل سایپا متوقف شد


در آخرین دیدار هفته دوم رقابتهای لیگ برتر فوتبال كشور تیم فوتبال پرسپولیس مقابل سایپا متوقف شد .

این دیدار كه عصرجمعه در ورزشگاه آزادی و به قضاوت هدایت مومبینی برگزار شد دو تیم پرسپولیس و سایپا با ارائه بازی كسل كننده و بی روح به نتیجه مساوی صفر بر صفر دست یافتند.

در دقایق ابتدایی این بازی درگیری بازیكنان خط میانی باعث شد كه داور این دیدار چندین بار از كارت زرد خود استفاده كند و در دقیقه 29 و پس از خطای داریوش یزدانی بر روی پژمان جمشیدی، وی دومین كارت زرد خود را دریافت كرد و از زمین بازی اخراج شد.

در دقیقه 34 مهرداد معدنچی پس از عبور از یك مدافع سایپا ضربه محكمی را روانه دروازه سایپا كرد كه این ضربه با اختلاف از روی دروازه این تیم به بیرون رفت.

پرسپولیس كه در این دقایق آهنگ تهاجمی به خود گرفته بود در دقیقه 41 می‌توانست بر روی ضربه ایستگاهی جواد كاظمیان به گل برسد، اما این ضربه نیز با اختلاف كمی از كنار دروازه تیم سایپا به بیرون رفت. اما در دقیقه 45 جدی‌ترین موقعیت پرسپولیس بر روی پاس علیزاده به مهرداد معدنچی ایجاد شد، اما این بازیكن با بی‌دقتی این موقعیت از دست داد.

در شروع نیمه دوم تیم فوتبال پرسپولیس كه از برتری نفری خود در نیمه اول استفاده نبرده بود بر تعداد حملات خود افزود، اما این حملات بی‌برنامه حاصلی برای پرسپولیس به همراه نداشت.

در دقیقه 52 شیث رضایی مدافع پیش تاخته پرسپولیس مرتكب خطای هند شد كه ممبینی با كارت زرد دوم وی را از زمین بازی اخراج كرد. از این دقیقه به بعد تیم پرسپولیس نبض بازی را در اختیار داشت اما تنها تاكتیك این تیم استفاده از پرتاب‌های اوت علی علیزاده بود كه مهاجمان پرسپولیس نیز از این ترفند سودی نبردند.

اما زیباترین لحظه بازی بر روی ضربه ایستگاهی حامد كاویانپور در دقیقه 86 ایجاد شد. پس از خطای مسعود شجاعی بر روی مهرداد اولادی كاویانپور از فاصله حدود 35 متری ضربه محكمی را روانه دروازه سایپا كرد كه این ضربه به تیرك عمودی تیم سایپا برخورد كرد.

تلاش بازیكنان دو تیم تا انتها نتیجه‌ای در بر نداشت و این دیدار با حساب صفر بر صفر به پایان رسید.

***حاشیه‌های دیدار***

حدود 50 هزار تماشاگر تیم فوتبال را در این دیدار تشویق می‌كردند.

داور این دیدار به نه بازیكن دو تیم كارت زرد نشان داد و همچنین دو بازیكن از دو تیم از زمین بازی اخراج شدند.