تبیان، دستیار زندگی
به اطلاع کاربران و دوست داران بخش دانلود می رساند؛ بخش امور کاربران سایت تبیان اقدام به برگزاری مسابقه ای در این بخش نموده است. موضوع مورد نظر کلیه دسته بندی های موجود در بخش ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مسابقه در بخش دانلود سایت تبیان (2)

download

به اطلاع کلیه کاربران و دوست داران بخش دانلود می رساند؛ بخش امور کاربران سایت تبیان اقدام به برگزاری مسابقه ای در این بخش نموده است. موضوع مورد نظر کلیه دسته بندی های موجود در بخش دانلود ( به جز Wallpaper، بازی ها (کامپیوتر و موبایل)، آنتی ویروس ها، به روزرسانی آنتی ویروس ها، ضد جاسوسی و فایروال )است. محدودیتی برای شرکت در این مسابقه وجود ندارد. کاربرانی که مایل باشند می توانند هر تعداد برنامه، در موضوعات مختلف برای این بخش ارسال نمایند.

برای شرکت در این مسابقه باید لینک برنامه مورد نظر را همراه با توضیحات و کدفعال سازی برای ما در نظرات بخش دانلود ارسال نمایید. (هر برنامه باید به صورت جداگانه ارسال گردد) برنامه مورد نظر پس از بررسی به لحاظ فنی و ... با نام ارسال کننده نیز برروی سایت ارسال می گردد.

به سه نفر از افرادی که بیشترین و مفیدترین نرم افزارها را برای این بخش ارسال نموده باشد 3 سکه ربع بهار آزادی و به 20 نفر بعدی بن 20 هزار تومانی خرید از فروشگاه اینترنتی تبیان اهدا خواهد شد.

طریقه ارسال:

- لینک برنامه مورد نظر خود را فقط باید در بخش نظرات دانلود سایت تبیان (همراه با توضیحات، کد فعال سازی، تصویری از برنامه) برای ما ارسال نمایید.

قوانین:

- از ارسال لینک هایی که در سایت های فارسی تهیه شده و یا logo آنها در برنامه قرار دارد خودداری نمایید.

- فایل های ارسالی باید کامل باشد (شامل توضیحات، کد فعال سازی، لینک تصویر) در غیر این صورت به لینک های ارسالی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

- لینک هایی که در سایر بخش ها ارسال گردد مورد قبول نیست. فقط لینک ها باید در نظرات بخش دانلود ارسال گردد.

- هر برنامه ارسالی باید در یک نظر جداگانه ارسال گردد.

- حتماً ابتدا در سایت لاگین نموده و سپس نظر خود را ثبت نمایید. به نظراتی که با عنوان "ناشناس" وارد گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد.

- Wallpaper، بازی ها (کامپیوتر و موبایل)، آنتی ویروس ها، به روزرسانی آنتی ویروس ها، برنامه های قدیمی شامل مسابقه نمی شوند. در صورتی که کاربران چنین برنامه هایی ارسال نمایند در مسابقه شرکت داده نخواهند شد.

مهلت ارسال تا 5 مرداد ماه سال 89

منتظر استقبال خوب شما دوستان و کاربران محترم این سایت و همچنین پیشنهادات و انتقادات شما هستیم.


بخش امور کاربران سایت تبیان