تبیان، دستیار زندگی
به اطلاع کلیه کاربران گرامی سایت تبیان می رساند، ستاد ویژه توسعه فناوری نانو نهاد ریاست جمهوری، به منظور ترویج فناوری نانو و معرفی کاربردهای آن در زندگی، اقدام به برگزاری «اولین مسابقه ملی هنر و فناوری نانو» همزمان با جشنواره نانو در آبان ماه سال جاری...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اولین مسابقه ملی «هنر و فناوری نانو»

مسابقه ملی هنر و فناوری نانو

به اطلاع کلیه کاربران گرامی سایت تبیان می رساند، ستاد ویژه توسعه فناوری نانو نهاد ریاست جمهوری، به منظور ترویج فناوری نانو و معرفی کاربردهای آن در زندگی، اقدام به برگزاری «اولین مسابقه ملی هنر و فناوری نانو» همزمان با جشنواره نانو در آبان ماه سال جاری نموده است.

اولین مسابقه ملی «هنر و فناوری نانو» همزمان با جشنواره ملی دستاوردهای فناوری نانو در تاریخ 3 تا 7 آبان ماه 1389 در مصلی تهران در دو بخش اصلی و جنبی شامل داستان، نقاشی، پویا نمایی، فیلم کوتاه، تصویرسازی رایانه ای، آثار حجمی، آثار مفهومی و طراحی مدل بازی و سرگرمی، برگزار می کند.

این مسابقه می کوشد از زوایای مختلف، نگاه، تجربه، دانش و توانمندی دانش آموزان، دانشجویان، پژوهشگران، طراحان، هنرمندان و عموم افراد را در ارائه ایده های نو در رابطه با نقش پدیده های نانویی در همه ابعاد زندگی، به کمک اجرا و خلق اثر در قالب های هنری، تجسم و تصویر نماید.

همچنین ستاد توسعه فناوری نانو در نظر دارد تا از آثار برگزیده که در مسابقه ملی هنر و فناوری نانو شرکت داده می شوند، با حفظ حق مالکیت شرکت کننده، حمایت کند. آثاری از جمله بازی های رایانه ای تولید شده، کتاب های آموزشی، آثار حجمی و ... نیز که پیش از این ارائه شده اند، در صورت ارتباط با موضوع مسابقه می توانند در مسابقه شرکت داده شوند. ارائه «ایده های برتر» در آثار هر بخش از مسابقه از امتیاز ویژه ای در ارزیابی برخوردار می باشد.

علاقه مندان می توانند همراه با تکمیل و ارسال «فرم درخواست شرکت در مسابقه» آثار خود را تا پایان شهریور ماه به دبیرخانه مسابقه ارسال نمایند.

جهت اطلاع از شرایط مسابقه، به فراخوان موجود در سایت ستاد توسعه فناوری نانو به آدرس: www.nano.ir مراجعه کنید. در صورت داشتن سوالات بیشتر نیز می توانید از طریق شماره تماس: 88985458 -021 با دبیرخانه مسابقه سرکار خانم خلیقی تماس حاصل نمائید.

به همین منظور طبق هماهنگی های به عمل آمده با ستاد ویژه توسعه فناوری نانو نهاد ریاست جمهوری، مقرر گردید تا در این مسابقه امتیازات ویژه ای برای کاربران سایت تبیان در نظر گرفته شود.

تنظیم: هومن بهلولی