تبیان، دستیار زندگی
ارتش اسرائیل سه سال است غزه را تحت محاصره دارد و برای جلوگیری از رفت و آمدهای ناخواسته، سلاح های دوربین دار پیشرفته ای در نقاط مرزی نصب کرده است و غزه ای ها را از کیلومترها دورتر ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کشتن اهالی غزه بسیار جذاب است

نظامیان زن اسرائیلی: کشتن اهالی غزه بسیار جذاب است

غزه

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از  واحد مرکزی خبر ، پایگاه اینترنتی "خبرسه "ترکیه در خبری با عنوان ماشین های قتل عام اسراییلی" ، با چاپ عکس هایی از دختران جوان اسرائیلی که در اطاق هایی در مقابل رایانه نشسته و ژویستیک (دسته بازی های رایانه ای) در دست دارند و همچنین عکس هایی از مسلسل های ویژه ای که در اطراف غزه نصب شده است، می افزاید: این دختران که سنینی بین 18 تا 20 سال دارند از کیلومترها دورتر به شکار اهالی غزه می پردازند.

پایگاه خبری "خبرسه " افزود : سازمان ملل به اسرائیل درباره مخاطره آمیز بودن قتل انسان ها به مانند بازی های رایانه ای هشدار داده است.

این پایگاه خبری آورده است ارتش اسرائیل سه سال است غزه را تحت محاصره دارد و برای جلوگیری از رفت و آمدهای ناخواسته، سلاح های دوربین دار پیشرفته ای در نقاط مرزی نصب کرده است و غزه ای ها را از کیلومترها دورتر با فشار یک دکمه هدف گلوله قرار می دهند.

ارتش اسرائیل سه سال است غزه را تحت محاصره دارد و برای جلوگیری از رفت و آمدهای ناخواسته، سلاح های دوربین دار پیشرفته ای در نقاط مرزی نصب کرده است و غزه ای ها را از کیلومترها دورتر با فشار یک دکمه هدف گلوله قرار می دهند

این سیستم که "اسپوت اند شوت " نام دارد و تاکنون نظامیان زن رژیم صهیونیستی مسئول کنترل آن بوده اند؛ جان بسیاری از مردم غزه را گرفته است.

دختر20 ساله ای به نام"ًکارن" اعتقاد دارد حضور در این اطاق برای ما بسیار جذاب است.

وی افزود : اینکه کنترل رایانه را در دست بگیرید و به مانند اینکه با رایانه بازی می کنید انسان ها را بکشید شاید در ابتدا آسان نباشد اما این کار برای ما جذاب و در واقع نوعی دفاع محسوب می شود.


بخش هنرمردان خدا - سیفی